The Fix-Nelly Featuring Jeremih


Shawty hit me on the late night
Got a man, got me thinking, Shawty, ain't right
She say she ain't about the creep life
But all she wanna do is take pipe
I ain't mad at nobody
I just wanna have your body
Now, I can give you the key, girl
Or you can meet me in the lobby
Talking bout it

Oh
I'll lay you down and go down
Girl, 'til I reach your ocean
Oh
So come and get this dick

When you need that fix, yeah, that medicine
I know you like it like this
When you get that itch, adrenaline
Heart beating outta your chest
Heart beating outta yo chest
And when that pressure's building
I got what you need, come fuck with me
And when you get that feeling
I got sexual healing

Baby
Talking bout
Baby

Bust it open every time I get up inside
Soaking wet, turn the bed to a slip n slide
Spread eagle, nigga eating like it's supper time
Shawty knows who's is it, it's all mine
I ain't mad at nobody no
I just wanna have your body
And if you can take it deep
Then let a nigga like me, get at that body girl

Oh
I'll lay you down and go down
Girl, 'til I reach your ocean
Oh
So come and get this dick

When you need that fix, yeah, that medicine
I know you like it like this
When you get that itch, adrenaline
Heart beating outta your chest
Heart beating outta yo chest
And when that pressure's building
I got what you need, come fuck with me
And when you get that feeling
I got sexual healing

Baby
Talking bout
Baby
Sweat 'em all out
Baby
I can't hold it much longer
Baby I'm getting stronger and stronger

When you need that fix, yeah, that medicine
I know you like it like this
When you get that itch, adrenaline
Heart beating outta your chest
Heart beating outta yo chest
And when that pressure's building
I got what you need, come f**k with me
And when you get that feeling
I got sexual healing

Baby
Baby

辣妹打我的深夜
得到了一個男人,讓我思考,美女,是不對的
,她說她是不是蠕變生活
但這一切她想要做的就是採取管
我是不是瘋了沒有人
我只是想有你的身體
現在,我可以給你鑰匙,女孩
或者你能滿足我在大廳
談它回合

哦,
我會下來躺在你再往
女孩,直到我達到自己的海洋

來吧,讓這個傢伙

當您需要修復,是啊,這藥
我知道你喜歡這樣
當你癢,腎上腺素
的心跳失控你的胸部
的心跳失控喲胸部
而當這種壓力的建設
我得到了你所需要的,來和我他媽的
和當你得到這樣的感覺
我得到的性癒合

嬰兒
說話回合
嬰兒

胸圍它打開我每次拿到裡面的時間
濕透,把床上一個滑ñ幻燈片
撒鷹,兄弟們喜歡吃它的晚飯時間
辣妹知道是誰的就是它,它的所有地雷
我是不是瘋了沒有人不
我只是想有你的身體
如果你可以把它深深
然後讓像我這樣的黑人,在得到該機構的女孩

哦,
我會下來躺在你再往
女孩,直到我達到自己的海洋

來吧,讓這個傢伙

當您需要修復,是啊,這藥
我知道你喜歡這樣
當你癢,腎上腺素
的心跳失控你的胸部
的心跳失控喲胸部
而當這種壓力的建設
我得到了你所需要的,來和我他媽的
和當你得到這樣的感覺
我得到的性癒合

嬰兒
說話回合
寶寶
出汗'時間全力以赴
寶貝
我不能拿著它長得多
寶貝,我越來越堅強


當您需要修復,是啊,這藥
我知道你喜歡這樣
當你癢,腎上腺素
的心跳失控你的胸部
的心跳失控喲胸部
而當這種壓力的建設
我得到了你所需要的,都他媽的我
當你得到這樣的感覺
我得到的性癒合

寶貝
寶貝



arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()