Adele - Make You Feel My Love讓你感受到我的愛 

When the rain is blowing in your face當雨水吹落在你的臉龐 
And the whole world is on your case而全世界都不停的指責你 
I could offer you a warm embrace我想給你一個溫暖的擁抱 
To make you feel my love讓你感受到我的愛 

When the evening shadows and the stars appear當夜幕落下繁星再現 
And there is no one there to dry your tears卻沒有一個人能為你擦乾淚痕 
And I could hold you for a million years我可以擁抱你千年萬年 
To make you feel my love讓你感受到我的愛 

I know you haven't made your mind up yet我知道你心意未決 
But I would never do you wrong可我絕對不會背叛你 
I've known it from the moment that we met從我們相遇那一刻我已明白 
No doubt in my mind where you belong無須懷疑,你屬於我心底 

I'd go hungry, I'd go black and blue我願意挨餓,我願意遍體鱗傷 
And I'd go crawling down the avenue 
我願意匍匐在大街上 
No, there's nothing that I wouldn't do不,沒有我不願意做的事 
To make you feel my love讓你感受到我的愛 

The storms are raging on the rolling sea暴風雨在翻騰的海上肆虐 
And on the highway of a regret和t充滿悔恨的整個高速公路上 
The winds of change are blowing wild and free 
變化的風勢不受阻的狂吹 
You ain't seen nothing like me yet而你根本還沒有見過真正的我 

I could make you happy, make your dreams come true 
我真想讓你開心,讓你美夢成真 
Nothing that I wouldn't do沒有我不願意做的事 
Go to the ends of the earth for you為你到天涯海角 
To make you feel my love讓你感受到我的愛 

To make you feel my love讓你感受到我的愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()