She Knows她知道Ne-Yo Featuring Juicy J

"She Knows"(feat. Juicy J)

[Verse 1 - Ne-Yo:]
You know, from the moment she turn around
She know, how to back it up and drop it down
She know, she what all the fellas looking at
Cause they know, soon as her song come on it's a wrap

[Pre-Hook 1 - Ne-Yo:]
And she loves the attention
That she get when she moves, yeah
Showin' out with her home girls
Hypnotizing all the dudes, oh

[Hook - Ne-Yo:]
And she knows
(She knows, she knows, she knows)
She knows
(She knows, she knows, she knows)
She knows
(She knows, she knows, she knows)
I know, I know, she knows
(She knows, she knows, she knows)
And I know, I know, she knows

[Verse 2 - Ne-Yo:]
She bad, mix of ratchet with the classy, oh
So bad, I just couldn't let her pass me, no
I told her, "Shawty, you so right, but you so wrong"
(So wrong, so wrong, so wrong)
She said, "Daddy, I'll be back after this song"
"Then you takin' me home"
Said I know

[Pre-Hook 2 - Ne-Yo:]
Said I know she loves the attention
That she get when she moves
Showin' out with her home girls
And she got me watching too girl

[Hook]

[Verse 3 - Juicy J:]
She know what she working with
(She know, she know, she know)
I see you, uh
You got my attention baby, go do what you do
I think she noticed, know you gon' have to make a move
All this ice in my rolley, no wonder I play it cool
Ain't no 'I' in Team but
I got my eyes on you, I watch it bounce
When she walk, she lick her lips
When she talk
I throw her in that Bentley coupé with the top off like Mardi Gras
All that cake, come get you some filling
Like a soap opera come watch all my children
Hit it so long that she might lose feeling
With her legs in the air, she gon' walk on the ceiling

[Pre-Hook 2]

[Hook]

她知道” 
(技藝。多汁十)

[詩歌1 -尼歐:]
你知道,在那一刻,她轉身
她知道,如何進行備份,並砸下來
,她知道,她什麼都看的小伙子們
因為他們知道,一旦她的歌加油這是一個總結[前鉤1 -尼歐:] 

她愛的關注 令她的時候她移動,是 

'了,她家的女孩 催眠所有的帥哥,哦[-尼歐:] 

她知道 (她知道,她知道,她知道) 她知道 

(她知道,她知道,她知道) 她知道 

(她知道,她知道,她知道) 我知道,我知道,她知道 

(她知道,她知道,她知道) 

我知道,我知道,她知道[詩歌2 -尼歐:]她不好,棘輪與優雅的搭配哦 

如此糟糕,我不能讓她傳給我,沒有 

我告訴她,辣妹,你這樣的權利,但你錯了” 

(錯了,真的錯了,真的錯了) 

她說:爸爸,我會回來的這首歌後” 

那你羚牛'我回家” 說我知道[上一頁-hook 2 -尼歐:] 

說我知道她愛的關注 令她的時候她移動 '了,她家的女孩 

她讓我看太多的女孩[挂機] [詩歌3 -多汁記者:] 

她知道是什麼她有工作 (她知道,她知道,她知道) 

我看你,呃 你得到了我的注意嬰兒,去做你做了什麼 

我想她注意到了,知道你坤'必須做出的舉動 

這一切的冰在我rolley,難怪我酷玩 

是不是沒有''的球隊,但 

我得到了我的目光在你身上,我看它反彈 

當她走,她舔她的嘴唇 當她說話 

我把她的賓利跑車與頂級關閉狀狂歡節 

所有的蛋糕,來給你一些填充 

像肥皂劇過來看我所有的孩子 

打這麼久,她可能會失去感覺 

她的雙腿在空中,她坤在天花板上的步行路程[前鉤2] []

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()