Patti Austin - In my life

Although music is sweet
But the song incomplete
Now in my life
Boy in my life
Something is missing

It`s the truth, yes it`s true
Still there`s no me and you
Here in my life
Boy in my life
Something is missing

In my life there ain`t no melody oh no
In my life there ain`t no harmony
To help me sing a song

All I need is a cue when I`m waiting for you
here in my life
Boy in my life
You are the melody
Coz in my life
You are the song

Baby, in my life
You are the song
You are my melody to me baby
In my life you are my song

雖然音樂是甜的
,但歌曲不完整的
現在,在我的生活,
孩子在我的生活中
缺少了什麼

這是事實,是的,這是真的
還是沒有我,你
在這裡,在我的生活中
的男孩在我的生活中
缺少了什麼

在我的生命不過是沒有旋律哦,不,
在我的生命不過是沒有和諧
讓我唱一首歌
所有我需要的是,當我在等待你的提示
男孩在我的生活
你是旋律
中怎麼把我的生活中
你是歌曲


寶貝,在我的生活中
你是這首歌
你是我的旋律
為我的寶寶,在我的生活
你是我的歌



arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()