Perfect Storm完美風暴Brad Paisley

Perfect Storm

"Perfect Storm" was written by Miller, Lee Thomas / Paisley, Brad Douglas.

 Edit

"Perfect Storm" was written by Miller, Lee Thomas / Paisley, Brad Douglas.

 

For Example...

What chart rank did the song debut? What is


the song about? Has it won any awards?, etc.

 

Cancel Submit

Thank You For Your Submission

Your introduction will appear once it has been deemed awesome by our team of wizards.

  •  

If she was a drink
She'd be a single-barrelled
Bourbon on ice
Smooth with a kick
A chill and a burn all
At the same time

She's Sunday drive meets
High speed chase
She ain't just a song
She's the whole mix tape
She's so complicated
That's the way God made her
Sunshine mixed with
A little hurricane

And she destroys me in that t-shirt
And I love her so much it hurts
I never meant to fall like this
She don't just rain she pours
That girl right there's
The perfect storm

I know how to make her laugh
Or blush, or mad at me
But that's OK there ain't no one
More beautiful angry

And she loves just as deep
As she goes when she's down
The highs match the lows
Can't have one without the other
And I love her just the way
God made her
Sunshine mixed with
A little hurricane

And she destroys me in that t-shirt
And I love her so much it hurts
I never meant to fall like this
But she don't just rain she pours
That girl right there's
The perfect storm

She's the girl of a lifetime
A guy like me spends his whole life
Looking for, that girl right there's
The perfect storm
Woah-oh-oh
Woah-oh-oh
(She destroys me in that t-shirt)

完美風暴

完美風暴的作者是米勒,托馬斯·/佩斯利,布拉德·道格拉斯。

 編輯

完美風暴的作者是米勒,托馬斯·/佩斯利,布拉德·道格拉斯。

 

例如...

什麼級別的圖表做了出道歌曲?究竟是什麼?這首歌?它已經贏得了?任何獎項等。

取消 提交

感謝您的提交

您的出台將出現一次它已被認為是真棒我們的團隊的嚮導。

如果她是喝一杯
,她會成為一個單一桶裝
冰波旁
光滑,踢
一股寒氣和燒傷都
在同一時間

她是星期天驅動器滿足
高速追逐
她不只是一首歌
,她是整個組合帶
她這麼複雜
那是上帝讓她一路
陽光夾雜
一點點颶風

而她破壞了我的那件T
,我愛她那麼多疼
我從未想過要落在這樣
,她不只是下雨,她倒
那個女孩右側有
完美風暴

我知道如何讓她笑
或者腮紅,或氣死我了
不過沒關係沒有誰
更漂亮的憤怒

她愛一樣深
為她去的時候,她的下
高音匹配的低點
不能有一個沒有其他的
,我愛她現在的樣子
上帝讓她
與陽光混合
一點點颶風

而她破壞了我的那件T
,我愛她那麼多疼
我從未想過要落在這樣的
,但她不只是下雨,她倒
那個女孩右側有
完美風暴

她是一個一生的女孩
像我這樣的人度過一生
尋找,那個女孩右側有
完美風暴
哇,哦,哦
哇,哦,哦
(她破壞了我的那件T卹)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()