讚美耶穌基督歌曲 - One (City Harvest Church)

I hera the cry of a broken generation
Can you hear the sound of a world in need?
these troubled times are the ones we live in
the hope of Christ is wat we plead

I see our Saviour, the risen Lord
the blood He's shed, has brought us life
No other way, no other solution
th eonly answer
to be one with Christ

take me to the place
where teh spirti of God is
Holy Ghost, empower me
Run with the gospel
I'll carry revival
The love of Christ
will set you free

oh, oh, oh, oh
oh, oh, oh, oh
oh, oh, oh, oh
One with Jesus,
One with my Lord

我赫拉一個破碎代哭
你能聽到需要一個世界的聲音?
這些亂世是我們生活中的那些
基督的希望是笏我們懇求 

我看到我們的救主,

復活的主 的血,

他的棚子,有給我們帶來的生活

 沒有別的辦法,沒有別的解決辦法

 eonly答案

 是一個與基督 帶我去的地方 

上帝的德spirti 聖靈,

賦予我 的福音運行 

我會隨身攜帶復活 基督的愛 

將設置你免費的 

哦,哦,哦,哦 哦,哦,哦,哦 哦,哦,哦,哦

 一個與耶穌,

 一個與我的主

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()