99首適合練習聽力的英文歌只有尋夢去 All I Have To Do Is Dream

All I Have to Do Is Dream
是一首英文流行歌曲,由著名的埃弗裡兄弟(the Everly Brothers)演唱,由詞曲創作夫妻檔布萊恩特夫婦創作(Felice and Boudleaux Bryant),于1958年發行。該歌曲是滾石雜誌排名的“全時代500首最偉大歌曲”的第141名。(該排名2004年首次排名,2010年更新,僅有微小調整)

英文
Dream, dream, dream, dream
Dream, dream, dream, dream
When I want you
in my arms When I want you
and all your charms
Whenever I want you
All I have to do
is dream Dream dream dream
When I feel blue
in the night And I need you
to hold me tight
Whenever I want you
All I have to do
is dream
I can make you mine
Taste your lips of wine
anytime night or day
Only trouble is, gee whiz
I‘m dreaming my life away
I need you so that I could die
I love you so and that is why
Whenever I want you
All I have to do
is dream Dream dream dream
I can make you mine
Taste your lips of wine
anytime night or day
Only trouble is
dream with
Im dreaming my life away
I need you so that I could die
I love you so and that is why
Whenever I want you
All I have to do
is dream Dream dream dream
Dream dream dream dream
中午
中文:
夢啊夢,只是夢幻
當我想要擁你入懷
領略你迷人的風采
每當思戀著你
只能將它付諸夢幻
夢啊夢虛無的夢幻
在倍感無助的夜裡
想與你緊緊地相依
每當思戀著你
只能將它付諸夢幻
夢啊夢縹緲的夢幻
讓我攜你伴我左右
品嘗你的醇美香吻
白天夜晚無論何時
哦!多麼荒謬
我在虛擲一生光陰
想你念你不能自已
只是因我愛你至極
每當思戀洶湧澎湃
只能將它付諸夢幻
夢啊夢虛無的夢幻
讓我攜你伴我左右
品嘗你的醇美香吻
白晝夜晚無論何時
哦!多麼荒謬
我在虛擲一生光陰
想你念你不能自已
只是因我愛你至極
每當思戀洶湧澎湃
只能將它付諸夢幻
夢啊夢縹緲的夢幻

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()