Charlie Puth CP查理 - How Long 有多久了呢?

I'll admit, I was wrong, what else can I say, girl?

我承認我錯了,親愛的我還能說甚麼?

Can't you blame my head and not my heart?

你可以打罵我,但你能不能不要傷了我的心?

I was drunk, I was gone, that don't make it right,

那時我喝醉了,我精神恍惚了,你別把我的話當真阿

But promise there were no feelings involved, mmh

我真的無意說出讓你傷心的話

 

She said, "Boy, tell me honestly

她說:寶貝請你誠實地告訴我

Was it real or just for show?", yeah

你對我是認真的?還是只是在玩玩?

She said, "Save your apologies

她說:省著你的道歉吧

Baby, I just gotta know"

我只想知道你的真心話

 

How long has this been goin' on?

這奇怪的感覺已經多久了呢?

 

You've been creepin' 'round on me

你總是不知不覺地竄進我的心

While you're callin' me "baby"

就在你呼喚我寶貝的時候

How long has this been goin' on?

這奇怪的感覺到底有多久了呢?

You've been actin' so shady

你的行為舉止都讓我感到可疑

I've been feelin' it lately, baby

我最近一直都感覺得到,寶貝

 

I'll admit, it's my fault, but you gotta believe me

我承認我錯了,但你真的一定要相信我

When I say it only happened once, mmm

當我說我只會犯這一次的時候

I try, and I try, but you'll never see that

我很努力,我真的很努力,但你永遠都不知道

You're the only one I wanna love, oh, yeah

你是我唯一的最愛阿

 

She said, "Boy, tell me honestly

她說:寶貝請你誠實地告訴我

Was it real or just for show?", yeah

你對我是認真的?還是只是在玩玩?

She said, "Save your apologies

她說:省著你的道歉吧

Baby, I just gotta know"

我只想知道你的真心話

 

How long has this been goin' on?

這奇怪的感覺已經多久了呢?

You've been creepin' 'round on me

你總是不知不覺地竄進我的心

While you're callin' me "baby"

當你在呼喚我寶貝的時候

How long has this been goin' on?

這奇怪的感覺到底有多久了呢?

You've been actin' so shady

你的行為舉止都讓我感到可疑

I've been feelin' it lately, baby

我最近一直都感覺得到,寶貝

 

How long has this been goin' on, baby?

這奇怪的感覺已經多久了呢?

you gotta go tell me now

你現在快點告訴我

 

She said, "Boy, tell me honestly

她說:寶貝請你誠實地告訴我

Was it real or just for show?", yeah

你對我是認真的?還是只是在玩玩?

She said, "Save your apologies

她說:省著你的道歉吧

Baby, I just gotta know"

我只想知道你的真心話

 

How long has this been goin' on?

這奇怪的感覺已經多久了呢?

You've been creepin' 'round on me

你總是不知不覺地竄進我的心

 

While you're callin' me "baby"

當你在呼喚我寶貝的時候

How long has this been goin' on?

這奇怪的感覺到底有多久了呢?

You've been actin' so shady

你的行為舉止都讓我感到可疑

I've been feelin' it lately, baby

我最近一直都感覺得到,寶貝

 

 

arrow
arrow

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()