Still New York-MAX / Joey Bada$$

Oh, yeah, the man wit' me thought we still NewYork, you know
我們都是紐約人,你知道
You were the best nights of my life
你陪我度過生命中最美好的夜晚
You got the light that always shines
你的身上永遠閃耀着光芒
I miss the way that you move and the way I get high
還記得你的一舉一動你讓我離開地面
When you take me to your heights
你牽着我不斷上升
Like I'm standing in the sky
如同飛入云端
I see your subway cars, and your old graffiti
還記得那些地鐵和汽車牆上的塗鴉
I breathe your air when I land in another city
即使身處他鄉我依舊與你共呼吸
I'll be that one that's got you printed on my bones
你已經融入我的血液
Yeah, you're all I know
我知道的一切都與你有關
Everywhere I go, I ain't changed at all
無論去哪里都不會改變
Always on my road
即使在路上
I'm still New York
我的心也屬於紐約城
Yeah the only home that I'll ever know
那是我唯一的家
My concrete walls
那里有無數的摩天大樓
I'm still New York
我的心屬於紐約城
I'm still New York
我的心屬於紐約城
Oh, I'm still New York
我的心屬於紐約城
Yeah I wanna drive down riverside
我想在河邊駕車
See the birds flying on the high line
看着飛翔的鳥兒
Where the sidewalks burn
路上炎熱難熬
And we pray for rain in July
人們期待着七月的雨水
I want the Yankees '99
還記得那時有棒球聯賽
And the Knicks on a sold out night
還記得尼克斯隊的票一夜售空
When the curtains close, and the Broadway streets are alive
還記得幕布拉下,百老匯好戲上演
I need your heartbeat close, don't you ever leave me
請靠近我讓我感受你的心跳吧
And I breathe your air when I land in another city
即使身處他鄉我依舊與你共呼吸
And I'll be that one that's got you printed on my bones
你已經融入我的血液
Yeah, you're all I know
我知道的一切都與你有關
Everywhere I go, I ain't changed at all
無論去哪里都不會改變
Always on my road
即使在路上
I'm still New York
我的心也屬於紐約城
Yeah, the only home that I'll ever know
那是我唯一的家
My concrete walls
那里有無數的摩天大樓
I'm still New York
我的心屬於紐約城
Yeah, BK born and raised, I was Godsent
我在這里出生長大
I used to hit the courts out in Prospect
在街頭惹過不少麻煩
Taking long walks on my time spent
花時間漫無目的地行走
Just a kid with that Empire State of mind set
帶着身處帝國的夢想
Keep flipping off a blind deck
一直摸爬滾打
Dipping from the New York cities finest
感受着城市的氣息
Yeah, said l've been up on my New York shit
如今已在這兒混得風生水起
Walking down the block with my New York bitch
和女友走在大街上
I could never leave my city, ain't nothing like it
我再也不願離開這里
Even if I do though, I could never hide it
即使要走,我也只能說
Top down on the West side when I'm driving
西海岸只是我經過之地
East side be the only side that I'm riding
而紐約東海岸才是我成長之地
I'm still New York
我的心屬於紐約城
I'm still New York (I'm still New York)
我的心屬於紐約城
I'm still New York, ooh
我的心屬於紐約城
And I'm still New York
我的心屬於紐約城
I'm still New York (I'm still New York)
我的心屬於紐約城
I'm still New York
我的心屬於紐約城
Everywhere I go, I ain't changed at all
無論去哪里都不會改變
Always on my road
即使在路上
I'm still New York
我的心也屬於紐約城
Yeah, the only home that I'll ever know
那是我唯一的家
My concrete walls
那里有無數的摩天大樓
I'm still New York
我的心屬於紐約城
I'm still New York
我的心屬於紐約城
I'm still New York
我的心屬於紐約城
And everywhere I go, I ain't changed at all
無論去哪里都不會改變
I ain't changed at all
我都不會變
I'm still New York
我的心屬於紐約城
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()