Want To-Dua Lipa

I'm young for tonight
今晚我風頭正盛
It's all under my control
一切盡在掌控
I won't hesitate
我亦不會猶豫踟躕
It's my turn to make that call
這次該我主動撥通電話
I just want a touch
我只想要一絲愛撫
I ain't here for love no more
再不會奢望愛的駐足
Okay, yeah
I won’t stop
我不會停步
Not now
至少此刻不會
Guess what?
你猜怎么着
Hella, hella, it’s my body right
Hella, hella,是我的身體在不住搖擺
I go in light
我走入聚光燈中
Hella, hella, it’s my body
Hella, hella,我的身體在不住搖擺
I’ll dance if I want to
若我渴望我可以隨時舞動起來
Hella, hella, it’s my body
Hella, hella,我的身體在不住搖擺
Hella, hella, it’s my body
Hella, hella,那是我的身體在搖擺
Some people do
有人喜歡付諸行動
But some, they just like to talk, okay
但有些人只喜歡磨嘴皮功
Some shoot the breeze
有人喜歡侃侃空談
But some like to leave a mark, okay
但有些人卻衷於留下足跡
Some need the light
有些人渴望光明
And some people like the dark, okay, yeah
而有些人卻喜歡黑暗
I won’t stop
我不會停步
Not now
至少此刻不會
Guess what?
你猜怎么着
Hella, hella, it’s my body right
Hella, hella,是我的身體在不住搖擺
I go in light
我走入聚光燈中
Hella, hella, it’s my body
Hella, hella,我的身體在不住搖擺
I’ll dance if I want to
若我渴望我可以隨時舞動起來
Hella, hella, it’s my body
Hella, hella,我的身體在不住搖擺
Hella, hella, it’s my body
Hella, hella,那是我的身體在搖擺
Gimme release
讓我盡情釋放
Keep the drugs
收好你的藥吧
Gimme relief
讓我獲得解脫
Keep the love, just gimme a piece of that
收好你的愛給我一點點就好
One piece of that
一點點就好
Give it to me
把愛給我就好
Don’t judge, just give it to me
別再批判嘮叨給我你的愛就好
No heart, no second degree tonight
不投入真心無撤回重啟
Run free tonight
自由隨心
I’ll dance if I want to
若我渴望我可以隨時舞動起來
My body, my body, my body
我的軀體我的身姿舞動不停
Hella, hella, it’s my body
Hella, hella,那是我的身體在搖擺
Hella, hella, it's my body
Hella, hella,我的身體在不住搖擺
My body, my body, my body
我的軀體我的身姿舞動不停
Hella, hella, it's my body
Hella, hella,那是我的身體在搖擺
Gonna dance if I want to, want to
若我渴望我可以隨時舞動起來
Hella, hella, it's my body
Hella, hella,那是我的身體在搖擺
Gonna dance if I want to, want to
若我渴望我可以隨時舞動起來
arrow
arrow
    文章標籤
    Dua Lipa
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()