Ladders-Mac Miller

Somehow we gotta find a way
無論如何我們都要找到一種方法
No matter how many miles it takes
不管要多走多遠的路
I know it feels so good right now
我知道現在這感覺很棒
But it all comes fallin' down
但它也有消失的時候
When the night meet the light
當燈光點亮黑夜
Turn to day
變成了白天
Can't stop, yeah, you won't stop
無法停下,耶,你無法停止
I know just how that feel
我知道那種感覺
When you're on top, 'til the ball drop
當你處於頂峰,直到落下
You've never seen it be so real
你從來沒有這樣真實過
I know it feels so good right now
我知道現在這感覺很棒
But it all comes fallin' down
但它也有消失的時候
When the night meets the light
Turn to day
Feel it a little, feel it a lot
一點點感受,直到被包圍
I'm swimmin' a bit, but deeper in thought
我只是游了會泳,卻陷於思想的河流
Keepin' my head on top of my shoulders
努力使自己保持清醒
Into some shit, I'm out of the box
全情投入,我爆發出創造力
This the level I'm on
這才是我所處的等級
Needin' it all right now when forever is gone
當永遠已經變成空談,我需要矯正這一切
Baby, the weather is strong
寶貝,這天氣真是頑固
Whether it's hot or cold
但不管是酷熱還是嚴寒
I'm comin', knockin' on your door
我都回來,敲響你的房門
Well, I'ma, I'ma maintain, I'm stayin' so high
我會,我會保持,我保持精神興奮
Put the lighter all the way up 'til we touchin' the sky
一路點燃打火機直到觸碰到天空
And you know you're dead wrong, you're in love with a lie
你知道你錯了,你愛的只是謊言
All I, all I, all I wanna do is free your mind
我想做的就是從謊言中解放你
We don't see no lines, we don't color inside
我們沒有界線,沒有粉飾內心
It's a very small world, we don't fuck with the size
世界很小,我們不在乎大小
Yeah, see the bigger picture when it's beneficial
耶,目光長遠,發現優點
Lovin' how I catch you blow the whistle when you run out of time
我愛你趕時間的時候吹口哨的樣子
Yeah, wakin' up I open up my... eyes
耶,睡醒了我睜開雙眼
Do you mind if I blow your... mind?
你介意我讓你意亂情迷嗎
A little closer, baby, don't be... shy
再靠近一點,寶貝,別害羞
Why you worried that it's gon' be... fine?
你怎么開始擔心了,一切都會沒事的
I guess it's that kinda day
我猜今天是個特別的日子
It's really all I'm tryna say
我真的很想說
We don't have a lot of time to waste
我們沒有太多時間去浪費
Somehow we gotta find a way
無論如何我們都要找到一種辦法
Somehow we gotta find a way
無論如何我們都要找到一種辦法
No matter how many miles it takes
不管要多走多遠的路
I know it feels so good right now
我知道現在這感覺很棒
But it all comes fallin' down
但它也有消失的一天
When the night meet the light
當燈光點亮黑夜
Turn to day
變成了白天
I wouldn't wait forever
我不會永遠等下去
Just shoot your shot
耗盡你的子彈吧
We don't need no more, no extras
我們不需要更多了
We all we got
我們所擁有的
 
Yeah, yeah
耶,耶
All the lights flickerin', hittin' the right switches
燈光閃爍,照亮正確的路
I'm livin' this life different and missin' the flight bullshittin'
我早已過上不同的生活,想念以前戰斗的日子
I had a plan to change, you can't stand the rain
我有個改變的計划,你沒辦法堅持下去
Little delay, but I came and you're cool with it
雖然有點遲,但我還是來了,你滿意了
I don't trip, flip or lose my grip
我不會離開,變心或者失去信條
And I don't know it all, but I do know this
我雖不知道全局,但我知道這個
Before you know me, better know yourself
在你認識我之前,最好先認清你自己
I've been in this shit so long that it don't smell
我在這混太久了
I burn the hotel to a castle
我把旅館燒成了城堡
Livin' like the king for a grand
我活的像個皇帝
I don't do nothin' that's a hassle
我不做會惹上麻煩的事
Besides, even that castle's made of sand
而且,即便把沙子做成了城堡
Just might slip into the sea
照樣會滑入大海
Fuck it all if it all ain't me
不是我的我不操心
Maybe we inside the maze
也許我們被困住了
Somehow we gotta find a way, okay
沒事,無論如何我們會找到一條路
Somehow we gotta find a way
無論如何我們會找到一條路
No matter how many miles it takes
不管要走多久
I know it feels so good right now
我知道現在這感覺很棒
But it all comes fallin' down
但它也有墜落的一天
When the night meet the light
當燈光點亮黑夜
Turn to day
變成了白天
I wouldn't wait forever
我不會永遠等下去
Just shoot your shot
耗盡你的子彈吧
We don't need no more, no extras
我們不需要更多了
We all we got
這就是我們所擁有的
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()