Let You Go-Morgan Page

Its time to let you go

是時候讓你離開我的身邊

Ive been patient about this before

在此之前我對你已足夠耐心

But Im finding the courage to get out

但我正在尋找走出這段感情的勇氣

Pack my things and go

將行李打包隨性而行

You dont ask me how I feel no more

你再也不會關心我的所感

Am I just a figure in your background?

我是否將變成你背景里的一個人影

Its time I let you know

是時候讓你明了

That you just break me

你早已讓我的心破碎

Like I'm your enemy

好似我是你的宿敵

You keep on taking

你繼續從我身上帶走一切

But I dont owe nothing

但我并不虧欠你半分

Dont owe you nothing

并不虧欠你任何

I

I wont stay here all night

我再也不會深夜在此長坐不起

Talk in circles and fight to let you know

我說話繞圈奮力想讓你知道

That I

I dont wanna be right

我不想讓感情痊愈

Cuz I know that its time to let you go

只因我知道我該讓你離開我的身邊

Its time to let you go

是時候讓你離開我的身邊

Its time to let you go

是時候讓我與你分離

Its time to let you go

是時候讓你離開我的身邊

I wish you were someone I could change

多希望你是我能說通的某人

But we both know that its in your nature

但我們都心知肚明這便是你的本性

To hurt and never know

無形中將人傷的很深

I won't miss all the things that you said

我再也不會想念起你所說的一切

Making me forget what I deserve

就讓我忘卻我應得的一切吧

What I deserve

我所應得的一切

Cuz you just break me

只因你早已讓我心碎

Like I'm your enemy

好似我是你的宿敵

You keep on taking

你繼續從我身上帶走一切

But I dont owe nothing

但我并不虧欠你半分

Dont owe you nothing

并不虧欠你任何

I

I wont stay here all night

我再也不會深夜在此長坐不起

Talk in circles and fight to let you know

我說話繞圈奮力想讓你知道

That I

I dont wanna be right

我不想讓感情痊愈

Cuz I know that its time to let you go

只因我知道我該讓你離開我的身邊

Its time to let you go

是時候讓你離開我的身邊

Its time to let you go

是時候讓我與你分離

Its time to let you go

是時候讓你離開我的身邊

break me

將我擊垮

taking

帶走一切

But I dont owe nothing

但我并不虧欠你半分

Dont owe you nothing

我并不虧欠你什么

I

I wont stay here all night

我再也不會深夜在此長坐不起

Talk in circles and fight to let you know

我說話繞圈奮力想讓你知道

That I

I dont wanna be right

我不想讓感情痊愈

Cuz I know that its time to let you go

只因我知道我該讓你離開我的身邊

Its time to let you go

是時候讓你離開我的身邊

Its time to let you go

是時候讓我與你分離

Its time to let you go

是時候讓你離開我的身邊

Its time to let you go

是時候讓我與你分離

arrow
arrow
    文章標籤
    Let You Go Morgan Page
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()