All For You-Years & Years

I've been thinkin'

我始終在想

Was it all a different scene in my head?

我腦海里的一切是否是與眾不同的景象

Ooh

You've got powers

你有無窮魔力

You instructed all the demons instead

所有的心魔都聽命於你

Mmm

Ooheveryone sees a man so tallso perfectthey said

噢人們看到這樣一個高大完美的男人都會說

Yeahyou've got ambition

噢你志在鴻鵠無人擋

I thought we would grow in timeI wasn't prepared

我想我們總會成長只是此刻的我尚未准備好

Nowam I forgiven?

現在我能否被原諒

Oh

You look like you're so damn scared

你看起來像是無比恐懼

I don't really think you care

我想你或許不會在意

You knowyou know that our time is through

你知道我們的時間已用盡

"It's over when I leave," you said,

你說"我離開之后一切便就此結束

"we're never gonna meet again"

我們也不會再相遇"

You played your gameit was all for you

你操控着你的愛情游戲自始至終全都是你

Oohooh

Oohooh

Oohooh

It's all for you

自始至終都只為你自己

Is it always just a stand in for a man that can't heal?

一切是否只是為那無法療愈的人做的代替

Ooh

I've got arrowsam I shooting through the sky for you still

我手中的箭是否依然能為你穿透云層天空

Nanana

And I have a spent a yearwondering if I had all of the blame

我用了整整一年思考是否一切都是我自取咎由

Ahyeah

And love's a bitter fruit if you choose to remain in your shame

而若你選擇困在你的羞愧之中愛便會變成苦果

But you couldn't listenno

但你卻不肯聽

You look like you're so damn scared

你看起來像是無比恐懼

I don't really think you care

我想你或許不會在意

You knowyou know that our time is through

你知道我們的時間已用盡

"It's over when I leave," you said,

你說"我離開之后一切便就此結束

"we're never gonna meet again"

我們也不會再相遇"

You played your gameit was all for you

你操控着你的愛情游戲自始至終全都是你

Oohooh

Oohooh

Oohooh

It's all for you

自始至終都只為你自己

Oohooh

Oohooh

Oohooh

It's all for you

自始至終全都是你

Kneeling at your templelove was accidental

跪拜在你自我的神殿愛只是偶然的錯覺

Singing bruisesI was foolish

為那傷痕而歌我是如此地愚蠢

Thinking I was carefullosing every battle

以為我足夠謹慎卻輸了每一場戰爭

Singing bruisesI was foolish

為那傷痕而歌的我看上去無比的愚蠢

No handsno rush

不用幫助不必奔忙

No touchno drug

不用愛撫不必愈傷

No bloodno love

沒有流血也就沒有愛情

I'm doing it all for you

我一切的一切都只為你

No handsno rush

不用幫助不必奔忙

No touchno drug

不用愛撫不必愈傷

No bloodno love

沒有流血也就沒有愛情

I'm doing it all for you

我一切的一切都只為你

You look like you're so damn scared

你看起來像是無比恐懼

I don't really think you care (don't care)

我想你或許不會在意

You knowyou know that our time is through

你知道我們的時間已用盡

(you know that our time is)

你知道我們的時間已...

"It's over when I leave," you said,

你說"我離開之后一切便就此結束

"we're never gonna meet again"

我們也不會再相遇"

You played your gameit was all for you

你操控着你的愛情游戲自始至終全都是你

I said, "so long",

我說再見

I said, "so long",

我說再見

I said, "so long",

我說永別

It's all for you

都只為說給你聽

I said, "so long",

我說再見

I said, "so long",

我說再見

I said, "so long",

我說永別

It's all for you

都只為說給你聽

arrow
arrow
    文章標籤
    Years & Years All For You
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()