Hopefulessness-Courtney Barnett

You know what they say

你知道他們說了些什么

No one is born to hate

沒有人生來就懂得憎恨

We learn it somewhere along the way

我們都是隨着時間的流逝學會的

Take your broken heart

把你破碎的心

Turn it into art

變成一件藝朮品

Can't take it with you

你不可能把它帶走

Can't take it with you

你不可能把它帶走

I don't wanna

我不想了解

I don't wanna know

我不想了解

Empty bottle blues

像瓶子一樣空洞的憂郁

Sleep in different rooms

我們各睡一房

Hardly a mavericklesser than average

几乎算不上是特立獨行,低於平均值

Your vulnerability

你的脆弱

Stronger than it seems

其實比它看起來要堅強

You know it's okay to have a bad day

你知道的,度過糟糕的一天其實也不算什么

I don't wanna

我不想知道

I don't wanna know

我不想知道

Just get this one done

把這件事做完

Then you can move along

然后你就可以走開了

Can't take it with you

你不可能把它帶走

Can't take it with you

你不可能把它帶走

You know what they say

你知道他們說了些什么

No one is born to hate

沒有人生來就懂得憎恨

I'm getting louder now

我現在越來越大聲了

I'm getting louder now

我現在越來越大聲了

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()