Jessie J - Queen

Stop playing with your body, lady

別再賣弄自己的身材了,女孩

Stop feeling like you’re not enough

別再覺得自己不足了

Stop feeding into the haters

別再迎合那些酸民

Stop and give yourself some love (woah)

停止一切,給自己一點愛吧

Stop staring at the mirror getting faded

別再獨自望著鏡子,自己卻落寞的消逝於其中

Saying you won’t fall in love

說著不會再次陷入愛情

Stop trusting all those fake idiots

停止相信這些做作的人們

Trust me they don’t give a fuck (woah)

相信我,他們不能給妳什麼

I’m tired of seeing it

我已經厭倦看到這些事了

I’m tired of feeling this

我已經厭倦這種感覺了

The world says beauty is changing

這世界總說美感是不斷改變的

Fuck that it’s fake expectation, of the real shit

去你這莫名的期待,真真實實的幹話

Let’s get naked

讓我們坦誠相見吧

Start meditating, feel elevated and say

靜下心來思考,感到心靈的昇華,說

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

Stop chasing all the hype, my girl

停止追尋那些受炒作的假像,女孩

Stop trying to change who you are

別再想要努力改變自己的外貌

Stop cutting yourself up on the outside (outside)

別再讓自己受傷害,只為了改變膚淺的一切

When the inside is never scarred

當你的內心不再結痂時

It can’t be healed with something materialistic

任何的事物都不再能使妳痊癒

Can’t be healed by a man who stays distant

更無法被一個遠距離的男人痊癒

It’s deeper

那是深層的痛

Save yourself, before you betray yourself

所以拯救妳自己吧,在妳出賣自己之前

I’m tired of seeing it (so tired)

我已經厭倦看到這些事一再發生,好累

I’m tired of feeling this (so)

我已經厭倦這種感覺

The world says beauty is changing

這世界總說美感是不斷改變的

Fuck that it’s fake expectation, of the real shit

去你這莫名的期待,真真實實的幹話

Let’s get naked

讓我們坦誠相見吧

Start meditating, feel elevated and say

靜下心來思考,感到心靈的昇華,說

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

I love my body, I love my skin

我愛我的身體,我珍惜我的每一寸皮膚

I am a goddess, I am a queen

我是女神,我是女王

 

Body, skin, goddess, queen

做自己身體、肌膚的女神、女王

Body, skin, goddess, queen

做自己身體、肌膚的女神、女王

Body, skin, goddess, queen

做自己身體、肌膚的女神、女王

arrow
arrow
    文章標籤
    Jessie J
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()