Don't Stay-X Ambassadors

歌曲:Don't Stay

專輯:Don’t Stay

歌手:X Ambassadors

作曲: Sam Harris/Ryan Tedder/Casey Harris/ZachSkelton/Adam Levin

作詞: Sam Harris/Ryan Tedder/Casey Harris/Zach Skelton/Adam Levin

X Ambassadors是一支來自紐約州中心小鎮Ithaca的另類搖滾樂隊,成立於2010年并於最近兩年開始活躍,由主唱Sam Harris和他的兄弟Casey Harris(鍵槃)以及他們的童年伙伴Noah Feldshuh(吉他)在大學期間組建,后來他們搬至紐約市,在那里遇到鼓手Adam Levin。這支布魯克林(Brooklyn-based)的另類搖滾合奏樂隊制作出充滿激情、黑暗和文化韻味的音樂,融合了音響效果和電子聲響。

Lately I've been thinking

最近我總在思考

You've seen the worst and you've seen it in me

你已經見識了最壞的我

I gave you every reason

我給了你無數理由

Every reason to get up and leave

讓你起身離開我

I know that there's times

我知道已經好多次了

That you get so tired

你已經疲倦

And you know I want you to stay

你知道我想要你留下

But don't stay for me

但請別為我留下

Don't stay for me

別為我留下

If you got to leave

如果你需要離開

Do what you need

請放心離開

But don't stay for me

請別為我留下

Don't stay for me

別為我留下

BabyI've been thinking

親愛的我思考了好久

That you've been hurt and it's because of me

你被傷害的緣由全是為我

Oh woahoh woah

Babymy ship is sinking

親愛的我人生的船早已沉沒

So don't go overdon't try to save me

所以別再靠近不要再嘗試拯救我

I know that there's times

我知道已經好多次了

That you get so tired

你已經疲倦

And you know I want you to stay

你知道我想要你留下

But don't stay for me

但請別為我留下

Don't stay for me

別為我留下

If you got to leave

如果你需要離開

Do what you need

請放心離開

But don't stay for me

請別為我留下

Don't stay for me

別為我留下

Don't stay for me

別為我留下

Don't stay for me

別為我留下

Oh woahoh woah

Oh woahoh woah (don't stay for me)

別為我留下

Oh woahoh woah (don't stay for me)

別為我留下

Oh woahoh woah

Don't stay for me (don't you stay)

別為我留下

Don't stay for me

別為我留下

If you got to leave (if you got to leave)

如果你需要離開

Do what you need (do what you need)

請盡管做你需要的

Don't stay for me (don't stayyeah)

請別為我留下

Don't stay for me (don't you stay)

請別為我留下

Don't stay for me

請別為我留下

Don't stay for me (don't you stay)

請別為我留下

Don't stay for me

請別為我留下

Don't stay for me

 

請別為我留下

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()