Soldier-George Shelley

歌曲:Soldier

專輯:Soldier

歌手:George Shelley

Union J成員George Shelley 個人二單~告別讓人乏味的teenpop 進階為才華四溢的創作才子 讓人溫暖陶醉的吉他

和絃流露出滿滿的兄弟情誼真是讓人驚喜的蛻變~

 


Ohoh-ohoh-oh

Im your soldierI will fight for

我是你的戰士,我會為你而戰

You and I will be an army

你我會是一個團體

I will guide you through the battle

我會引導你走出這場戰役

When youre tired and out of ammo

當你累了厭倦了這滾滾硝煙

Ill take a bullet for you

我將為你衝鋒陷陣

Ill take a bullet for you

我將為你衝鋒陷陣

Tell it all before cries

在哭泣之前把話說清楚

Trade no words through the lie

不要說謊

Its the media covering lies

媒體會掩蓋一切的謊言

Ohoh-ohoh-oh

And all it takes is a touch

所要花費的只是一次觸摸

To untangle all the nods

去解開所有的結

All we need is a little bit love

我們都需要的只是一點點愛

Ohoh-ohoh-oh

Bang bang bang,

It falls to your knees

在你膝下臣服

Ohyou remember when youve got nothing left to hope

Oh,你記起了你那無可希冀的過去嗎

Nooh

不,oh

Im your soldierI will fight for

我是你的戰士,我會為你而戰

You and I will be an army

你我會是一個團體

I will guide you through the battle

我會引導你走出這場戰役

When youre tired and out of ammo

當你累了厭倦了這滾滾硝煙

Ill take a bullet for you

我將為你衝鋒陷陣

Ill take a bullet for you

我將為你衝鋒陷陣

Through battle fieldsthrough battle grounds

穿過戰火肆虐,硝煙彌漫的戰場

Find your fight with super power

帶著你的堅韌找到你的鬥志

Hear these words and every sound in

聽聽這些話和每一個入耳的聲音

Soldieryoure on

戰士,你是對的

Through battle fieldsthrough battle grounds

穿過戰火肆虐,硝煙彌漫的戰場

Find your fight with super power

帶著你的堅韌找到你的鬥志

Hear these words and every sound in

聽聽這些話和每一個入耳的聲音

Soldieryoure on

戰士,你是對的

Im your soldierI will fight for

我是你的戰士,我會為你而戰

You and I will be an army

你我會是一個團體

I will guide you through the battle

我會引導你走出這場戰役

When youre tired and out of ammo

當你累了厭倦了這滾滾硝煙

Ill take a bullet for you

我將為你衝鋒陷陣

Ill take a bullet for you

我將為你衝鋒陷陣

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()