緋聞少女 Taylor Momsen 海扁王電影原聲 Make Me Wanna Die

 

泰勒莫姆森(Taylor Momsen1993726日-),是一名美國女演員及模特兒,原名:泰勒米高莫姆森(Taylor Michael Momsen)。泰勒因演出由小說改編成的美國熱門電視劇《緋聞女孩》(Gossip Girl中的珍妮韓弗理(Jenny Humphrey)而為人熟悉。同時,年輕的小J也是IMG簽約模特、樂團The Pretty Reckless主唱、作曲者-吉他手、街拍小天后。這首歌就是她自己創作,與自己的樂隊演繹的單曲,MV裡也盡顯她細長美腿與網襪高跟之魅惑。單曲make me wanna die為電影海扁王kick ass)的主題曲。

 

中英歌詞:

take me i’m alive   我還活著,請帶我走
never was a girl with a wicked mind  我從來都不是個很懂事的女生
but everything gets better when the sun goes down 但當太陽下山後,一切都變的好起來

 

 

 

I had everything  我擁有一切
oppurtunities for eternity  我的青春永垂不朽
and I could belong to the night  我與黑夜永相隨

your eyes your eyes  你的眼眸,你的眼神
I can see in your eyes your eyes  讓我能讀懂你
you make me wanna die 你令我有想死的衝動

I’ll never be good enough  沒有你,我不會更好過
you make me wanna die 你令我想死
and everything you love will burn up in the light 你所愛的一切 會在光與影中燃燒起來
and everytime I look inside your eyes  每當我凝視著你
you make me wanna die  你都會令我有想死的衝動


taste me,drink my soul 吃掉我吧,喝掉我的靈魂吧
show me all the things that I shouldn’t know   告訴我所有我不應知道的事
when there’s a new moon on the rise  當新月靜靜躍過枝頭

I had everything  我擁有一切
oppurtunities for eternity  我的青春永垂不朽
and I could belong to the night  我與黑夜永相隨

your eyes your eyes  你的眼眸,你的眼神
I can see in your eyes your eyes  讓我能讀懂你
everything in your eyes your eyes  你眼中的一切
you make me wanna die   都令我有想死的衝動

I’ll never be good enough  沒有你,我不會更好過
you make me wanna die  你令我想死
and everything you love will burn up in the light 你所愛的一切 會在光與影中燃燒起來
and everytime I look inside your eyes   每當我凝視著你
you make me wanna die 你都會令我有想死的衝動

I would die for you   我願為你生為你死
my love, my love 親愛的
I would lie for you  我願為你瞞為你騙
my love, my love 親愛的
(you make me wanna die) (你令我想死)
I would steal for you 我願為你偷為你搶
my love, my love 親愛的
(you make me wanna die)(你令我有想死的衝動)
I would die for you   我願為你生為你死
my love, my love  我的最愛

But I bring the light  但我帶來了光明
and everytime I look inside your eyes 每當你的眼神深入到我的骨髓 
you make me wanna die
都我想死
I look inside your eyes  每當我凝視著你
I look inside your eyes  每當我注視著你
you make me wanna die  你都會令我有想死的衝動

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()