I Say A Little Prayer》我祈禱《我最好朋友的婚禮》主題曲

 

取於1997年大受歡迎的喜劇片《我不是新娘》翻唱自英國1960年代經典名作,流鶯啼轉收放自如,明朗歡快的節奏,為老歌注入新的活力,如和煦春風,撫慰著戀人的心弦,與影片浪漫詼諧的色彩相得益彰,得到歌迷熱烈追捧,本片獲1998年第55屆美國電影金球獎喜劇/音樂類最佳電影提名。

I Say A Little Prayer》我祈禱 中英雙語歌詞:

Say a little prayer for you

為你祈禱

Say a little prayer for you

為你祈禱

From the moment mi wake up

每當蘇醒的時刻

Before me put on mi make up

我仍脂粉未施

Mi say a little prayer for you

我總是為你祈禱

While combing me hair now

每當我攬鏡梳發

Me a wonder what dress me wear now

為該穿那件衣服而猶豫

Me say a little prayer for you

仍不忘為你祈禱

Forever and ever

永遠永遠

You'll stay in my heart

你永遠在我心中

And I'll love you

我會永遠愛你

Forever and ever

永遠永遠

We never will part

或聚或離

And I'll love you

我對你深情不移

Together together that's how it should be

我們會永遠在一起

Without you would only be heartbreak for me

如果沒有你 那將是我最心痛的時刻

Me run for the bus love

即使我奔跑著趕巴士

Me ride and me think about us love

親愛的 我仍想著我們的愛

Me say a little prayer for you

心中祈禱只為你

Forever and ever You'll stay in my heart

永遠永遠 你永遠在我心中

And I'll love you

我會永遠愛你

Forever and ever

永遠永遠

We never will part

或聚或離

And I'll love you

我對你深情不移

Together together that's how it should be

我們會永遠在一起

Without you would only be heartbreak for me

如果沒有你 那將是我最心痛的時刻

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()