Used to This-Future/ Drake

歌曲:Used to This

專輯:Used to This

歌手:Future/ Drake

Used to This表達了Future&Drake對於現在功名的慶祝。通過買奢侈品,豪車豪宅來表現自己的這種生活方式。開頭的一聲:"Zaytoven"是來自Altanta的製作人Zaytovensignature.

 

Mexicano, working like I'm Mexicano

墨西哥人,努力工作像墨西哥人一樣

New persona, we're moving on from Ferragamo (I'mmovingon)

嶄新的衣服,我們換上了菲拉格慕的名牌新衣(我們在前進)

Get the llama, I party with the real Madonna (yeah)

新的駱駝皮包,我和真正的麥當娜開著派對

Beat the odds, do numbers and remain humble (Future)

不顧困難,日賺鬥金但仍保持謙虛(我就是未來君)

Drop top Porsches, I'm so used to this

敞篷保時捷,我已經太習慣于這車了

Smoking out the pound, I'm so used to this

抽著幾磅幾磅的葉子,但我已經太習慣於這些了

I know where I'm from and I got used to this

 

我知道我出身於哪裡並且我習慣了這裡

Mansion in the hills, I got used to this

山上的豪宅,我已經習慣了

Shake your booty bitches, I got used to this

電臀的妹子,我已經習慣這些了

There'sIcelandin my wrist, I done got used to this

我手錶上的鑽石像冰島的冰塊一樣閃亮,我已經習慣它了

Tropicana bitches, I got all kinda flavors

熱帶地區來的妹子,我有各種風情的

Selling dope all my life, I can't do minimum wage (nah)

一輩子在賣藥,我不能只拿最低工資(不行)

Dirty-dirty muddy, I got used to this (gang)

高濃度的紫水,我習慣了它(混幫)

I give you my heart till there ain't nothing to give(Future)

將我的整顆心獻給你知道沒有什麼可以給予(我是未來君)

You know I fuck with Game if you know where we been(Freebandz)

你知道我和Game混如果你知道我們之前去了哪裡的話(我的Freebandz廠牌)

How many niggas you know can just hop in the Benz?

你知道的人有多少能夠隨便開賓士車的?

Be honest to yourself, don't you ever pretend (tell'em)

對你自己誠實,永遠不要弄虛作假(告訴他們)

Don't ever play yourself, know when it all begins (youknow)

永遠不要玩弄你自己,你知道什麼時候開始的(你知道的)

I had to put my back against the wall (and what?)

我必須背靠著牆走投無路地工作(然後幹啥?

Tell me that I don't deserve to ball

你還告訴我我不應該狂歡

Mexicano, working like I'm Mexicano

墨西哥人,努力工作像墨西哥人一樣

New persona, we're moving off of Ferragamo

嶄新的衣服,我們換上了菲拉格慕的名牌新衣

Get the llama, I party with the real Madonna

新的駱駝皮包,我和真正的麥當娜開著派對

Beat the odds, do numbers and remain humble

不顧困難,日賺鬥金但仍保持謙虛

Drop top Porsches, I'm so used to this

敞篷保時捷,我已經太習慣于這車了

Smoking out the pound, I'm so used to this (uh)

抽著幾磅幾磅的葉子,但我已經太習慣於這些了(嗯)

I know where I'm from and I got used to this (LilMexico)

我知道我出身於哪裡並且我習慣了這裡(新墨西哥州)

Mansion in the hills, I got used to this

山上的豪宅,我已經習慣了

Lambo come alive man, I'm used to this

蘭博基尼啟動,兄弟我已經習慣了

No one looks surprised cause we used to this

沒人看起來很驚訝因為我們都習慣了這場景

I'ma make sure that we get used to this

我會確保我們都習慣於這新生活

Treat my brother's kids like they one of my kids

對待我兄弟的孩子就像我的親生孩子一樣

Never looking back on it, we did what we did

我從來不回憶過去,我們該做的咱都做了

Could never find the time for the people I miss

從來留不出時間去陪我想念的人

Thought they had my back against the wall

他們以為他們把我逼到了死角

Tell me that I don't deserve to ball

還告訴我我不應該狂歡

Well then tell me who deserve it

好吧那你告訴除了我還有誰該去狂歡

Eyes getting low but I'm still observing

眼皮子困得要合上了,但我還是觀察著說唱圈的情況

I see you lurking

我看見你在偷偷摸摸

Never see me out in person

從來不敢當面見我

I'm always working

我總是在工作

Money on your head if you make a nigga nervous

會有一筆賞金要你的人頭,如果你讓我和我的兄弟尷尬

Never made a move out here unless I was certain

從不在外頭進行下一步除非我真的確定了

Tatted on me, but this shit is deeper than the surface

我的一切都在我的文身上表示了,但它不止在我的皮膚上,還在更深處的心裡

I'm with everyone that I was here with in the firstplace

我陪著所有從我奮鬥的第一天起就開始陪著我的人

Making sure that they all good before they close thecurtain

確保他們合上眼皮咽下氣之前都活得美好

Mexicano, working like I'm Mexicano (skrt)

墨西哥人,努力工作像墨西哥人一樣(刹車聲)

New persona, we're moving off of Ferragamo

嶄新的衣服,我們換上了菲拉格慕的名牌新衣(我們在前進)

Get the llama, I party with the real Madonna

新的駱駝皮包,我和真正的麥當娜開著派對

Beat the odds, do numbers and remain humble (Future)

不顧困難,日賺鬥金但仍保持謙虛(未來君)

Drop top Porsches, I'm so used to this

敞篷保時捷,我已經太習慣于這車了

Smoking out the pound, I'm so used to this (smoke)

抽著幾磅幾磅的葉子,但我已經太習慣於這些了(抽)

I know where I'm from and I got used to this (ay)

我知道我出身於哪裡並且我習慣了這裡(哎)

Mansion in the hills, I got used to this (Future)

山上的豪宅,我已經習慣了(未來君)

Ohh-oh, ohh-ohhh

哦哦哦,哦哦哦

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()