Girl Crush 愛上你的女孩

來自美國鄉村樂隊Little Big Town的一首Girl Crush,乍看名字,還以為歌曲講述的是女孩戀上女孩的故事,但細聽了之後才發現,歌曲中那無限的苦澀和無奈自始至終都跟一個男孩有關。I want to taste her lips.Yeahcuz they tastelike youI want to drown myself in a bottle of herperfumeI want her long blond hairI want hermagic touch.Yeahcuz maybe then you'd want mejust as much我想親吻她的雙唇,因為那雙唇上有你的味道;我想將自己浸泡在她的某一瓶香水中;我想擁有她的金色長髮,我想擁有她具有魔法般的輕撫,因為也許那樣,你才會渴望擁有我,愛情裡面,被拋在身後的人是卑微的, 卑微到願意變成對方新寵的樣子來取悅對方。Girl Crush,愛你的女孩!

I've got a girl crush
迷上了一個女孩
Hate to admit it but,
雖不願承認,但
I got a hard rush
我是如此亢奮/心潮澎湃
It ain't slowing down
不得消停

I got it real bad
我無法自拔
I want everything she has
想要擁有她的一切
That smile and that midnight laugh
那笑容以及她給你的
She's giving you now
那午夜的歡愉

I want to taste her lips
我想親吻她的雙唇
Yeahcuz they taste like you
因為那雙唇上有你的味道
I want to drown myself
我想將自己
in a bottle of her perfume
溺在她的芬芳中
I want her long blond hair
我想擁有她的金髮
I want her magic touch
我想擁有她具有魔法般的輕撫
Yeahcuz maybe then
因為也許那樣
You'd want me just as much
你才會渴望擁有我

I've got a girl crush
我迷上了一個女孩
I've got a girl crush
我迷上了一個女孩

I don't get no sleep
我無法入眠
I don't get no peace
我無法平靜
Thinking about her
只要想到
Under your bed sheets
她就在你床畔
The way that she's whispering
想到她的柔聲細語
The way that she's pulling you in
她擁你入懷的方式
Lord knows I've tried.
天哪,我已經極力克制
I can't get her off my mind
但仍無法忘記她的身影

I want to taste her lips
我想親吻她的雙唇
Yeahcuz they taste like you
因為那雙唇上有你的味道
I want to drown myself
我想將自己
In a bottle of her perfume
溺在她的芬芳中
I want her long blond hair
我想擁有她的金髮
I want her magic touch
我想擁有她魔法般的觸碰
Yeahcuz maybe then
因為也許那樣
You'd want me just as much
你才會渴望擁有我

I've got a girl crush
我迷上了一個女孩
I've got a girl crush
我迷上了一個女孩
Hate to admit it but
雖不願承認,但
I got a hard rush
我是如此亢奮/心潮澎湃
It ain't slowing down
不得消停

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()