BigBang Loser英文版

本來是韓國男子組合BigBang的歌曲,於201551日發行,收錄於專輯《Made》中,是一首以悲傷的旋律組成、關於男生訴說著自己是失敗者的歌。今天要為大家介紹的是來自於Chad FuturePreston Knight改編的《LOSER》。在愛情的世界裡,很少有兩個人的愛都是一樣多這樣的情況,也許總有一個人愛得多一些。如果相差不大,自然是好的結果,可如果兩廂情悅到哪一天變成單戀,那可就不好說了。其實不管怎樣,你可以打敗自己甚至打敗愛情,從loser變成winner

Loserlonely mefaking tough,
失敗者,孤獨的我,假裝堅強
and cowardly
懦弱
selfish wannabeIn the mirror you're
自私的人,在你的鏡子
Just a Loseroddity,
只是一個失敗者,怪事
punk delinquent tragedy
朋克拖欠的悲劇
trash out in the street.
街上的垃圾
In the mirror I-- I'm a
在鏡子裡我--我是
Ya wouldn't tell me
你不告訴我
when I asked you baby what's up
當我問你 寶貝 發生了什麼
Blinded by your kindness
被你的善良蒙蔽
falling like a sucka
像傻瓜一樣跌落
And I think you owed it,
這是你欠我的
to tell me something
至少是說些什麼
The guy who gave you everything
那個為你付出一切的人
I guess you should've known it
我想你應該知道
Not on and oncause ya pack
一切都已不再
your bags and hit the door
因為你已收拾好你的包
Should of known about your
當我敲開房門
problems when I said Hello
對你說hello
"He's just a Friend Don't
他只是一個朋友
Worry Im Coming Home"
別擔心 我馬上回來
Felt Deadregretting love

後悔沒有好好愛
I wastednow I'm all alone
現在我獨自一人
At some point I gave up yeah
在某個時候我放棄了
And I started to make
我開始讓我的生活
my life a lonely mess
陷入孤獨的混亂
its hard to breathe in the cold
在寒冷中難以呼吸
So I hold out my hand and feel for love,
所以我伸出我的手 感受你的愛
but love won't hold it back
可是你的愛再也回不來了
Im a--
我是
Loserlonely mefaking tougha 
cowardly
失敗者,孤獨的我,假裝堅強,懦弱
selfish WannabeIn the mirror you're
自私的人,在你的鏡子
Just a Loserodditypunk delinquent tragedy
只是一個失敗者,怪事,朋克拖欠的悲劇
trash out in the streetIn the mirror I'm im a
街上的垃圾,在鏡子裡,
Kinda tough when people judge your life
當人們評判你的生活
because they dont get you
因為他們難以理解
They take your name and drag it
他們拿著你的名字,把它拖進泥裡
through the mud try to stick you
試著把你粘住
hate me cuz they know inside
恨我,因為他們知道我的內心
I was them not living my
和她們一樣 而不是在幻想裡
dream and since the day I tried
從那天起,我嘗試著
they're dying to get to
成為我腦海中
The person in my mind that I'm dying to be
他們想要的那種人
Through the music in my mind
我想通過我的腦海裡
that I'm dying to sing
我想要唱出的音樂
But I guess I should quit,
但是我猜我會拒絕
just say it, "I'm going home"
只是說,”我要回家了
and become the type of person

成為那種
that nobody wanna know
沒有人想知道的人
At some point I gave in yeah

在某個時候 我放棄了
And I started to live
我開始以你討厭的方式
the way that you hated ohh
去生活
I've burned your love
我已把你的愛燃燒
passed with pain woah
通過痛苦喔喔
And there's no one
如果我還在呼吸
I have to even care If I'm still breathing
再沒有人 值得我去關心

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()