The River of No Return電影'大江東去'主題曲

There is a river
Called the River of no return
Sometimes it's peaceful
And sometimes wild and free
有一條河
名叫永不回頭
它有時安安靜靜
有時狂野無約速

Love is a traveler
On the River of no return
Swept on forever
To be lost in the stormy sea

愛情是流浪的旅人
在永不回頭的河上
始終漂泊不定
迷失在狂風暴雨的汪洋中

Wail-a-ree
I can hear the river call (no return, no return)
Where the roaring waters fall
Wail-a-ree
I can hear my lover call come to me
(no return, no return)

畏了厲
我聽見河的呼喚(不回頭,不回頭)
在那滾滾水流奔墜入海的地方
畏了厲
我聽見愛人的呼喚:回到我身邊
(不回頭,不回頭)

I lost my love on the river
And forever my heart will yearn
Gone gone forever
Down the River of no return
Wail-a-ree wail-a-re-e-ee
He(She)'ll never return to me
( no return, no return, no return )

我的愛遺留在河裡
我的心一輩子將渴望
走了走了,永遠走了
隨著河流永不回頭
畏了厲,畏了厲
()永遠不會回到我身邊
(不回頭,不回頭,不回頭)

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()