Billy Joel - Honesty 真 誠

If you search for tenderness如果你在尋找溫柔
It isn't hard to find那並不難找
You can have the love you need to live你可以擁有你需要的愛
But if you look for truthfulness但如果你在尋找" 忠實 "
You might just as well be blind你大概是眼睛瞎了
It always seems to be so hard to give那始終是很難給予的

Honesty is such a lonely word" 真誠 ",是如此寂寞的字眼
Everyone is so untrue每個人都如此虛偽
Honesty is hardly ever heard" 真誠 ",已許久不曾聽聞
And mostly what I need from you也是我希望從你身上得到的

I can always find someone to say they sympathize
我總是會遇到一些說非常同情我的人
If I wear my heart out on my sleeve如果我以真情表白
But I don't want some pretty face to tell me pretty lies
但我不要漂亮的臉孔告訴我美麗的謊言
All I want is someone to believe我要的是可以信任的人

I can find a lover我可以找到情人
I can find a friend我可以找到朋友
I can have security until the bitter end
保護我直到悲苦的結局都不受到傷害
Anyone can comfort me with promises again
任何人都可以用承諾來安慰我
I know, I know我明白,我都明白……

When I'm deep inside of me當我過度耽溺
Don't be too concerned別太擔心我
I won't ask for nothing while I'm gone當我離去時,我一無所求
But when I want sincerity但當我需要" 忠誠 "
Tell me where else can I turn告訴我該往何處去
Because you're the one that I depend upon
只因你是我唯一信賴的人


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()