Cyndi Lauper - True Colors真實的色彩

You with the sad eyes你的眼裡有一抹憂傷
Don't be discouraged不要沮喪
Oh I realize我明白
It's hard to take courage要鼓起勇氣的確很難
In a world full of people在人滿為患的世界裡
You can lose sight of it all你可以視若無睹
And the darkness inside you藏在你心底的幽暗
Can make you feel so small使你感到卑微渺小

*But I see your true colors shining through
但我看見你那真實的色彩明亮耀眼
I see your true colors我看到你的真實本色
And that's why I love you那才是我愛你的原因
So don't be afraid to let them show不要害怕顯露出來
Your true colors ,true colors are beautifu你那真實的色彩多麼美麗l
Like a rainbow像彩虹一樣

Show me a smile then那麼,給我一個笑容,
Don't be unhappy 別悶悶不樂
Can't remember when I last saw you laughing
記不得你上一次笑是什麼時候
If this world makes you crazy如果這個世界使你瘋狂
And you've taken all you can bear你已忍無可忍
You call me up那麼,呼喚我
Because you know I'll be there因為你知道我一定會出現


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()