To where you are-Josh Groban


-Who can say for certain誰能肯定地說 
Maybe you are still here也許你仍在此 
I feel you're all around me我感覺到你依然在我身邊 
Your memories so clear 有你的記憶如此清晰 
Deep in the stillness在一切靜止時 
I can hear you speak我能聽到你的聲音 
Your still an insperation你依舊是我的靈感、啟發 
Can it be?是嗎? 

That you are my forever love你還是我永遠的愛 
And you are watching over me from up above 
你會在天堂守護我 

*Fly me up to where you are讓我飛到你的身邊 
Beyond the distant star越過遙遠的星 
I wish upon tonight我希望今晚 
To see you smile能看到你的笑容 
If only for awhile to know you're there 
我想要知道你在哪裡, 即使只有一瞬間也好 
A breath away's not far只需在呼吸瞬間 
To where you are@我就能與你同在 

Are you gently sleeping你沉沉的睡了 
Here inside my dream睡在我的夢裡 
And isn't faith believing要有信心 
All power can't be seen 
並知道不是所有的力量都可看見 

As my heart holds you我心繫於你 
Just one beat away只有一個心跳的距離 
I cherish all you gave me, Everyday 
我每天珍愛你所給我的 

Cause you are my forever love因為你還是我永遠的愛 
Watching me from up above你會在天堂守護我 
And I believe我相信 
That angels breathe天使的呼吸 
And that love will live on and never leave* 
會使得愛永存,不分離 

@I know you're there我知道你仍與我同在 
A breath away's not far只需在呼吸瞬間 
To where you are我就能與你同在

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()