Mark My Words記住我的話Justin Bieber

Mark my words, that's all that I have
Mark my words, give you all I got
In every way I will
You're the only reason why
Oh I don't wanna live a lie
Mark my words
Mark my words

So you heard it all before
Falling in and out of trust
Trying to rekindle us
Only to lose yourself
But I won't let me lose you
And I won't let us just fade away
After all that we've been through
I'ma show you more than I ever could say

Mark my words, that's all that I have
Mark my words, give you all I got
In every way I will
You're the only reason why
Oh I don't wanna live a lie
Mark my words
Mark my words

記住我的話,這是所有我
記住我的話,給你我的一切
在各個方面,我將
你的唯一原因
哦,我不希望活在謊言
記住我的話
記住我的話

所以,你聽說過這一切之前
落的信任和退出
試圖重新燃起我們
只有到失去自己
,但我不會讓我失去你
我會不會讓我們慢慢消失
畢竟,我們經歷了
我是告訴你更多的比我能說

記住我的話,這是所有我
記住我的話,給你我的一切
在各個方面,我將
你的唯一原因
哦,我不希望活在謊言
記住我的話
記住我的話


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()