Don't-Bryson Tiller

"Don't"

Don't
Don't play with her don't be dishonest
Still not understanding this logic
Aye, I'm back and I'm better
I want you bad as ever
Don't let me just let up
I want to give you better
Baby it's whatever
Somebody gotta step up
Girl I'm that somebody
So I'm Next up

Be damned if I let him catch up
It's easy to see that you're fed up
I am on a whole 'nother level
Girl he only fucked you over cause you let him

Fuck em girl I guess he didn't know any better
Girl that man didn't show any effort
Do all I can just to show you you're special
Certain it's your love that holds me together

Lately you say he been killin the vibe
Gotta be sick of this guy
Pull up, Skurt
Get in the ride
Left hand is steering the other is gripping your thigh
Light up a spliff and get high
Shawty you deserve what you been missing
Looking at you I'm thinking he must be tripping
Play this song for him tell him just listen

Don't
(Play this song for him...)
Don't

Girl, said he keeps on playing games and his loving ain't the same
I don't know what to say-ay but
What a shame
If you were mine you would not get the same
If you were mine you would top everything
Suicide in the drop switching lanes
And that thang so fire baby no propane
Got good pussy girl can I be framed
To keep it 100 girl I ain't no saint
But he the only reason that I'm feeling this way
Giving you the world baby when you get space
Pen game get me laid, baby that's penetrate
Oh baby

Don't
(Ey)

H-Town got a nigga so throwed
Po' up we can party some mo'
Yeah got this drink in my cup
Got a young nigga feeling so throwed
Spit fire and the world so cold
Young money got a nigga feeling old
Spit fire and the world so cold
H-Town got me feeling so throwed
H-Town got me feeling so throwed
Raw paint in the sip can it fold
H-Town got me feeling so throwed
Spit fire and the world so cold
H-Town got a nigga so throwed

Don't


不要

不要
不要跟她玩不不誠實
還是不明白這個邏輯
是呀,我回來了,我好
我想你壞如初
別讓我只是讓了
我想給你更好的
寶貝,不管
有人得加緊
女孩我有人
因此我接下來 是該死的,

如果我讓他趕上了 這很容易看出你厭倦了

我對整個'諾特爾水平 女孩他只踢您過,

因為你讓他 他媽的EM女孩,我想他不知道任何更好的 女孩,

人並沒有表現出任何努力, 盡我所能只是為了告訴你,

你很特別 能肯定的是你的愛,我擁有共同

最近你說他被扼殺盛傳 得生病的這傢伙 拉漲,

Skurt 獲取搭 左手轉向另一個是抓緊你的大腿上 輕了spliff並獲得較高的辣妹,

你應得的,你已經錯過了什麼 看著你,我以為他必須跳閘

播放這首歌給他告訴他只聽 不 (播放這首歌給他......)

不要 女孩,說他不斷玩遊戲,他的愛好是不一樣的 ,

我不知道是什麼說,唉,但 太可惜了 。

如果你是我,你會不會得到相同的 。

如果你是我,你會諸事 自殺在下拉菜單中切換車道

而那勝這麼火娃沒丙烷 取得了良好的貓的女孩,

我可以陷害 為了保持這100女孩我不是聖人 ,

但他是我的感覺這種方式的唯一理由 給你世界的嬰兒時,

你得到的空間 筆遊戲中獲得我奠定了的滲透,

寶貝 哦,寶貝,不要 (EY)H型城市有一個黑人所以扔 寶'了,

我們可以開派對,一些莫' 是啊了這種飲料在我的杯子

有一個年輕的黑人感覺這麼扔 吐火和這個冷酷的世界

青年的錢得到了一個黑人感覺老

吐 火和世界那麼冷 ^ h -Town讓我感覺這麼扔了 H型城市讓我感覺這麼倒掉

原漆在SIP可以將它折疊 H型城市讓我感覺這麼扔

吐火和這個冷酷的世界 H鎮有一個黑人所以扔了 不要 


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()