Levels--Nick Jonas

Levels, levels, levels, levels

Get on my elevator, baby we're going up
Give me that now and later, I can't get enough
So much to discover, please don't stop me now (don't stop me)
Every time I touch you, you lift right off the ground

Let them go, all the one's tryna get in the door
I'ma go where they all couldn't go
Up a floor, up a floor, up a floor, oh

I know, we can get higher
There's levels to your love
Yeah, there's levels to your love
And I know, we can get higher
There's levels to your love
And I keep on climbing up

(Rooftop)

Aw yeah, just walking up on the ceiling, dancing up on the wall
You and that drug you're dealing, should be against the law
All this heat keep rising, make you stop, drop, and roll
I'm bottling up the lightning, supernatural

Let them go, all the one's tryna get in the door
I'ma go where they all couldn't go
Up a floor, up a floor, up a floor, oh

I know, we can get higher
There's levels to your love
Yeah, there's levels to your love
And I know, we can get higher
There's levels to your love
And I keep on climbing up

(Rooftop)

Levels, levels, levels, levels
Levels to your love
It can't reach us?
We're high-fiving Jesus
Yeah, yeah

And I know, we can get higher
There's levels to your love
Yeah, there's levels to your love
And I know, we can get higher
There's levels to your love
And I keep on climbing up

(Take them to the rooftop)
Oh, levels
There's levels to your love, yeah, yeah (levels, levels, levels, levels)
Levels, levels, levels, levels
Oh, oh, yeah, get on my level
There's levels to your love and I keep on climbing up
Levels

Songwriters
Kirkpatrick, Ian / Johnson, Stefan / Riley, Talay / Martin, Sam / Lomax, Marcus / Johnson, Jordan / Douglas, Sean

Published by
Lyrics © Sony/ATV Music Publishing LLC

級別

音樂視頻

“級別”是由柯克帕特里克,伊恩/約翰遜,斯特凡/萊利,塔萊/馬丁,薩姆/洛馬克斯,馬庫斯/約翰遜,喬丹/道格拉斯,肖恩。

表單的底部

等級,級別,層次,水平

讓我的電梯,寶貝,我們正在往上走
給我,現在和以後,我無法獲得足夠的
如此多的發現,請不要阻止我現在(不要阻止我),
我每次撫摸你,你抬起右離地面

讓他們去,所有的人的tryna得到在門口
我是走到哪兒都不能去
了一個樓層,一個樓層,一個樓層,哦

我知道,我們可以得到較高的
有水平,你的愛
呀,有水平,以你的愛
,我知道,我們可以得到較高的
有水平,你的愛
我不停的爬起來

(屋頂)

噢,是的,只是走了天花板上,牆壁上跳舞了
你和你打交道的藥物,應該是違法的
這一切都熱持續上漲,讓你停下來,滴,和滾動
我裝瓶了閃電,超自然

讓他們去,所有的人的tryna得到在門口
我是走到哪兒都不能去
了一個樓層,一個樓層,一個樓層,哦

我知道,我們可以得到較高的
有水平,你的愛
呀,有水平,以你的愛
,我知道,我們可以得到較高的
有水平,你的愛
我不停的爬起來

(屋頂)

級別,多層次,多層次,多層次
水平,以你的愛
,不能達到我們呢?
我們是高fiving耶穌
啊,是啊

我知道,我們可以得到較高的
有水平,你的愛
呀,有水平,以你的愛
,我知道,我們可以得到較高的
有水平,你的愛
我不停的爬起來

(帶他們到屋頂)
呵呵,水平
有水平,以你的愛,是啊,是啊(級別,水平,層次,水平)
級別,水平,層次,水平
哦,哦,是啊,讓我的水平
有水平,你的愛我不斷攀登
水平

歌曲作者
柯克帕特里克,伊恩/約翰遜,斯特凡/萊利,塔萊/馬丁,薩姆/洛馬克斯,馬庫斯/約翰遜,喬丹/道格拉斯,肖恩

出版
歌詞©索尼/ ATV音樂出版有限責任公司


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()