Where Are U Now--Skrillex & Diplo With Justin Bieber

"Where Are Ü Now"
(feat. Justin Bieber)

I need you (the) I need you
I need you (the) I need you
I need you, you, you, you, you, you
I need you (the) I need you
I need you (the) I need you
I need you, you, you, you, you, you
You, you, you
I need you the most

I gave you the key when the door wasn't open, just admit it
See, I gave you faith, turned your doubt into hoping, can’t deny it
Now I’m all alone and my joys turned to moping
Tell me, where are you now that I need you?
Where are you now?
Where are you now that I need you?
Couldn't find you anywhere
When you broke down I didn't leave you
I was by your side
So where are you now that I need you?
Where are you now that I need you?

Where are you now that I need you?
Where are you now that I need you?
Where are you now that I need you?

I gave you attention when nobody else was paying
I gave you the shirt off my back, what you saying? 
To keep you warm
I showed you the game everybody else was playing, that's for sure
And I was on my knees when nobody else was praying, oh Lord

Where are you now that I need you?
Where are you now that I need you?

I need you (the) I need you
I need you (the) I need you
I need you, you, you, you, you, you
Where are you now that I need you?
I need you (the) I need you
I need you (the) I need you
I need you, you, you, you, you, you
I need you the most

Where are you now that I need you?
Where are you now that I need you?
Where are you now that I need you?
I need you the most (I need you the most, I need you the most)

哪裡有U現在
(技藝。賈斯汀比伯)

我需要你(的),我需要你
,我需要你(的),我需要你
,我需要你,你,你,你,你,你
,我需要你(的),我需要你
,我需要你(的),我需要你
我需要你,你,你,你,你,你
你,你,你
我最需要你 我給你的鑰匙時,門不開,

只是承認這一點 看,我給你信心,

把你的懷疑變成希望不能否認 現在我獨自一人,

我的歡樂變成悶悶不樂 告訴我,你現在在哪裡,我需要你嗎?

你現在在哪裡? 你現在在哪裡,我需要你嗎?

找不到你的任何地方 當你打破了我不離開你 我在你身邊

那麼你現在在哪裡,我需要你嗎? 你現在在哪裡,

我需要你嗎? 你現在在哪裡,我需要你嗎?

你現在在哪裡,我需要你呢? 你現在在哪裡,

我需要你嗎? 我給你的注意,當其他人正在支付

我給你的上衣脫掉我的背,你說什麼?

讓你溫暖 我向您展示了遊戲中所有的人在玩,

這是肯定的 而我在我的膝蓋時,沒人祈禱,

哦,上帝 你現在在哪裡,我需要你嗎?

你現在在哪裡,我需要你嗎? 我需要你(的),

我需要你 ,我需要你(的),我需要你 我需要你,

你,你,你,你,你 ,你現在是我需要你在哪裡?

我需要你(的),我需要你 ,我需要你(的),

我需要你 ,我需要你,你,你,你,你,你

我最需要你 你現在在哪裡,我需要你嗎?

你現在在哪裡,我需要你嗎? 你現在在哪裡,

我需要你嗎? 我最需要你(我最需要你,我需要你最) 


arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()