讚美耶穌基督歌曲:Great Big God偉大的大神

My God is a great big God,
And a great big God is my God;
My God is a great big God, Glory

(2X)
Holy, holy, holy, holy is my God
Worthy, worthy, worthy, worthy is my God
Mighty, mighty, mighty, mighty is my God
Glory, glory, glory, glory to my God
(everybody dance)

而一個偉大的大神就是我的神,
我的神是偉大的大神,榮耀 

2X),

 聖哉,聖哉,聖哉,聖哉,我的上帝 值得,

值得,值得,不愧是我的神

 威武,浩浩蕩盪,威武,強大是我的上帝 

榮耀,榮耀,榮耀,榮耀歸給我的上帝 (大家舞)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()