水叮噹 AQUA calling you

C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你
C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你
I-I-I can't get my message through -
我無法將我的訊息傳遞給你
why-why-why don't you pick up the phone
為什麼你不接起話筒
All my love - is running down the line
我的愛都傳到線上了 
but you won't recieve it, no, no
但是你無法接收到

I-I-I will whisper sweet words -
我會輕吐甜言蜜語
and cry-cry-cry if you tell me the same
假如你告訴我你也有相同的心情我將會喜極而泣
What I hear - is just the old, lame,
但我所聽到的,只有聽爛的
occupied signal tone
電話佔線的語音

Operator all you have to do -
接線生你唯一該做的只是
is connect me - I'm waiting for it
連接上我和他-我在等待
Help me - I'm waiting to be
幫助我吧-我等著呢
C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你
C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你
I-I-I call you once again -
and I-I-I resist to give in

Now my love - is running down the drain -
現在我的愛-都滿溢出來快流乾了了
so you won't recieve it, no, no
所以你無法接收到
I-I-I will whisper sweet words -
我會輕吐甜言蜜語
and cry-cry-cry if you tell me the same
假如你告訴我你也有相同的心情我將會喜極而泣
What I hear - is just the old, lame,
但我所聽到的,只有聽爛的
occupied signal tone
電話佔線的語音
Operator all you have to do -
接線生你唯一該做的只是
is connect me - I'm waiting for it
連接上我和他-我在等待
Help me - I'm waiting to be
幫助我吧-我等著呢
C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你
C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你

I-I-I - Operator - I-I-I - Operator - I-I-I - Operator - I-I-I - Operatooooor
---接線生 x 4

C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你
C.A.L.L.I.N.G. Now I'm calling you - calling you now.
...現在我正在打給你 - 現在正在打給你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()