清新歡快Heart Skips a Beat

奧利.莫爾斯(Olly Murs)1984年5月14日出生於英國埃塞克斯(Essex,England)的英國歌手,2009年參加英國偶像(X-Factor)並獲得亞軍的成績,在2010年2月簽約sony旗下的epic records及Syco Music,成為繼JLS之後同樣來自X-Factor簽約Epeic Records的歌手。2010年8月29日發行首支單曲“please don't let me go" 首周既以9萬3千張得銷量拿到了英國單曲榜冠軍之後推出了多首單曲和專輯在英國單曲榜和專輯榜都取得了不俗的成績。由於擁有超高人氣,唱片公司也重金安排他進軍美國市場~美國首單《Heart Skips A Beat》歡快清新,最新MV中奧利為了追美女,挑眉嘟嘴,各種賣萌招式一一用到哦。

 

In Case You Didn't Know 以防你不知

 

 

 

Maybe you're out tonight

 

你今晚可能有約

 

With somebody else by your side

 

身邊有個不是我的人

 

Oh oh oh oh

 

You forgot about me, yeah

 

你忘了我呀,yeah

 

And I guess you're moving on

 

我猜你已經在繼續過你的生活了

 

You got sick of me like a song

 

我就像一首你聽膩的歌

 

Oh oh oh oh

 

That's playing on repeat

 

噢這首歌又開始重播了...

 

 

 

While you're living the good life

 

當你在外頭過著你的好生活

 

I feel a sharp knife

 

我感到一把銳利的刀

 

Stabbing me straight through the heart

 

重重地插進我的心中

 

 

 

You gotta know that I'm here all alone

 

你知道嗎?我在這兒孤身一人

 

Wondering if you feel this low

 

想著你是否也感到如此低落

 

As I do without you oh oh oh oh

 

就像我失去了你一樣

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

Since you left I've been miserable

 

自從你離開後我就一直憂愁著

 

Why did you have to go oh oh?

 

為甚麼你要離開呢?

 

 

 

So I dated other girls, yeah

 

我開始和其他女孩約會,yeah

 

I tried everything in the world

 

試過世上所有的方法了

 

Oh oh oh oh

 

To forget your face

 

就為了忘掉妳的面容

 

Why would anyone stick around

 

為甚麼大家都剛好在我身邊

 

When I get up screaming out

 

當我起床時叫喊著

 

At the worst time

 

在那最差的時機

 

Your name

 

叫出你的名字

 

 

 

That's while you're living the good life

 

當你在外頭過著你的好生活

 

I feel a sharp knife

 

我感到一把銳利的刀

 

Stabbing me straight through the heart

 

重重地插進我的心中

 

 

 

You gotta know that I'm here all alone

 

你知道嗎?我在這兒孤身一人

 

Wondering if you feel this low

 

想著你是否也感到如此低落

 

As I do without you oh oh oh oh

 

就像我失去了你一樣

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

Since you left I've been miserable

 

自從你離開後我就一直憂愁著

 

Why did you have to go oh oh?

 

為甚麼你要離開呢?

 

 

 

Can you hear me when I say

 

你能聽到我說出這些話嗎?

 

I really want you

 

我真的好想要你

 

I really need you

 

我真的好需要你

 

Oh oh oh oh

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

I really want you

 

我真的好想要你

 

I really need you

 

我真的好需要你

 

Oh oh oh oh

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

 

 

Don't even know if you care

 

我甚至不知道你是否在乎

 

That I'm waiting right here

 

我一直在這裡等著你

 

Unable to make one move

 

被愛所禁錮著寸步難行

 

Still waiting for you to call

 

我還是在等待著你的電話

 

Banging my head against the wall

 

朝著牆撞擊著我的頭

 

I'm so hopeless without you

 

失去了你我有如槁木死灰

 

 

 

I'm here all alone

 

我在這兒孤身一人

 

Wondering if you feel this low

 

想著你是否也感到如此低落

 

As I do without you oh oh oh oh

 

就像我失去了你一樣

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

Since you left I've been miserable

 

自從你離開後我就一直憂愁著

 

Why did you have to go oh oh?

 

為甚麼你要離開呢?

 

 

 

Can you hear me when I say

 

你能聽到我說出這些話嗎?

 

I really want you

 

我真的好想要你

 

I really need you

 

我真的好需要你

 

Oh oh oh oh

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

I really want you

 

我真的好想要你

 

I really need you

 

我真的好需要你

 

Oh oh oh oh

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

In case you didn't know

 

以防你不知道

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()