憂傷感動Never Tear Us Apart

INXS 是一支來自澳大利亞的新浪潮搖滾樂隊,80年代中期到90年代初期是樂隊音樂生涯的黃金期,連續數張專輯都是叫好又叫座。樂隊的噩夢在1997年,當年11月22日,樂隊靈魂人物 -- 主唱 Michael Hutchence 在沒有徵兆的情況下上吊自盡。前奏有點長,但是歌好聽,歌詞也寫得很好~~ 是《死亡幻覺》的主題曲。

Never Tear Us Apart

Inxs

Don't ask me
What you know is true
Don't have to tell you
I love your precious heart

I, I was standing
You were there
Two worlds collided
And they could never tear us apart

We could live for a thousand years
But if I hurt you
I'd make wine from your tears

I told you
That we could fly
'Cause we all have wings
But some of us don't know why

I was standing
You were there
Two worlds collided
And they could never ever tear us apart

I, I was standing
(Don't ask me)
I was standing
(You know it's true)
You were there
(Worlds collided)
Two worlds collided
(We're shining through)
And they could never tear us apart

 

You, you were standing
(Don't ask me)
(You know it's true)
I was there
(Worlds collided)
Two worlds collided
(We're shining through)
And they could never tear us apart
I, I was standing

不要問我
你知道什麼是真正的
還沒有告訴你
我愛你珍貴的心臟

 我,我就站在 

你是有 兩個世界相撞, 

他們不可能把我們分開,

我們可以活一千年 

但如果我傷害了你 我會從你的眼淚使酒 

我告訴你 那我們能飛

 '因為我們都有翅膀 

但我們中的一些不知道為什麼 

我就站在 你在那裡 

兩個世界相撞 

而他們可能永遠不會將我們分開

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()