娓娓道來More Than Love(sweetbox)

More than love是由全球知名度極高的歐美組合sweetbox成員Jade Valerie Villalon和Roberto GeomanRosan合作完成。是一首極度感人的愛情歌曲。也是sweetbox和華研國際合作為其公司當紅組合S.H.E量身打造的抒情搖滾大麯。不過應注意的是,這首歌的原始版本就是S.H.E的《我愛你》,sweetbox是在這之後重新演繹了英文版的《More than love》

 

More Than Love 
不僅僅是愛

i know you dreams 
我知道你的夢想 
know you cries 
知道你的悲傷 
each breath i memorised 
記得你每一次的呼吸 
and i would do anything to help you win your fight 
我願意傾其所有讓你勝利 
but it s not enough to make you smile 
但這些都不足夠,不能讓你歡笑 
it s never enough 
永遠都不夠 
woo more can i give 
不止我能給的 
more than love 
不僅僅是愛 
more than this 
不僅僅這些 
than what s in these two hands 
在我的雙手中 
more than love 
不僅僅是愛情 
more than mew 
不僅僅是庇護 
but i can t give more than i am 
我只能傾其所有 
more than i am 
傾我所有 

i ve seen the searching in your eyes 
我曾經在你的眼中找尋 
and i feel helpless by your side 
在你的身邊我感覺無能為力 
so many spaces i can t fill 
那麼多的地方我都不能滿足 
God knows how hard i tried 
上帝知道我有多麼努力 
it saying no more, and i dying inside 
無需再說,我靈魂已死 
you always be more 
woo more can i give 
我永遠不能滿足你 
more than love 
不僅僅是愛情 
more than this 
不僅僅這些 
more than what s in these two hands 
在我的雙手中 
more than love 
不僅僅是愛情 
more than me 
不僅僅是我 
i can t give more than i am 
我永遠無法滿足 
no matter what i do it s never good enough for you 
無論我做什麼,永遠無法滿足你 
i m trying to be everything that you need 
我用盡全力去做你想要的 
and not every breathing 
每一次呼吸 

 

and you are still not happy? 
你仍然不能開懷 
after all these have gone 
當一切已經遠逝 
gonna be cold* 
當這些都已冷卻 
it s never good enough for you 
我永遠無法滿足你 
what s fall in love 
我已陷入愛情 
more than love 
不僅僅是愛 
more than love 
不僅僅是愛 
more than this 
不僅僅這些 
more than this in these two hands 
在我的雙手中 
tell me what s more than love 
告訴我不僅僅是愛 
me waht s more than this 
不僅僅這些 
well it s actually that i can never give 
你想要的我永遠都無法給 
and what s more than love 
不僅僅是愛

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()