Every Breath You Take(EmiFujita)

藤田惠美,英文名EmiFujita , 如果有留意日本藝能界和熟悉日文歌曲的朋友,肯定對她不陌生。1991年藤田惠美與丈夫組成“Le Couple”組合,並唱紅了日劇《同一屋簷下》裡的插曲《溫暖的詩句》,奠定了其美聲歌後的地位。

every breath you take 
every move you make 
every bond you break 
every step you take 
i'll be watching you 
你的每一次呼吸
你的每一個舉動
你掙脫的每一個束縛
你踏出的每一步
我都在注視著你
every single day 
every word you say 
every game you play 
every night you stay 
i'll be watching you 
每一天
你說的每一句話
玩的每個遊戲
留下來的每一夜
我都在注視著你

  • o can't you see 
    you belong to me 
    how my poor heart aches 
    with every step you take


難道你看不出來
你屬於我
我可憐的心在痛
隨著你離去的每一步
(隨著你的每一次呼吸)

every move you make 
every vow you break 
every smile you fake 
every claim you take 
i'll be watching you 
你的一舉一動
你違背的每個誓言
你偽裝的每個笑容
你的每個聲明
我都在注視著你

since you've gone i been lost without a  trace 
i dream at night i can only see your face 
i look around but it's you i can't replace 
i feel so cold and i long for your embrace 
i keep crying baby,baby,please


你離去後,我茫然無依
在夜裡,只夢見你的容顏
我極目四顧,全是揮不去的你
我全身冰冷,渴望你的擁抱
我不停的哭泣,寶貝,求求你

  • o can't you see 
    you belong to me 
    how my poor heart aches 
    every step you take 
    every move you make 
    every vow you break 
    every smile you fake 
    every claim you take 
    i'll be watching you 
    every move you make 
    every step you take 
    i'll be watching you

 


難道你看不出來
你屬於我
我可憐的心在痛
隨著你離去的每一步
你的每一次呼吸
你的每一個舉動
你掙脫的每一個束縛
你踏出的每一步
我都在注視著你

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()