The Pussycat Dolls - Hush Hush; Hush Hush

 

小野貓The Pussycat Dolls;簡稱PCD),頒獎禮得獎主及格林美獎提名女子組合。來自美國洛杉磯的六人流行女子組合,由舞蹈動作設計羅賓·安汀於1995年成立,在2004年推出第一支單曲,2005年推出首張專輯《PCD》後火速走紅,並有六百萬以上的銷量[1]

 

第二張專輯《Doll Domination》於2008年9月23日推出。

 

I never needed you to be strong
我不需要你堅強 
I never needed you for pointing out my wrongs
我不需要你指出我的錯誤 
I never needed pain, I never needed strain
我不需要痛苦,我也不需要掙扎 
My love for you is strong enough you should have known
你應早知道我對你的愛夠強大 
I never needed you for judgment
我不需要你的批判 
I never needed you to question what I spend
我不需要你質疑我的努力
I never ask for help
我從沒要求幫助
I take care of myself
我自己照顧我自己 
I don’t why you think you got a hold on me
我不知道你為何以為你能掌控我 
And it’s a little late for conversations
再說現在要討論這個有點晚了 
There isn’t anything for you to say
沒什麼好說的 
And my eyes hurt, hands shiver
我的雙眼疼痛 雙手在顫抖 
So look at me and listen to me because…
所以看著我 聽好 因為… 

I don’t want to stay another minute
我不想多待一分鐘 
I don’t want you to say a single word
我不想聽你多說一個字 
Hush hush 
Hush hush
噓 噓 
There is no other way, I get the final say 
Because…
沒有別的辦法 我才是擁有說最後一句話的人 因為… 
I don’t want to, do this any longer
我不想再這樣下去 
I don’t want you, theres nothing left to say
我不想要你 沒有什麼好說的了 
Hush hush 
Hush hush
噓 噓 
I’ve already spoken, our love is broken
我已經說過了,我們的愛已破碎 
Baby hush hush
寶貝 噓 噓

I never needed your corrections 
On everything from how I act to what I say
我不需要你糾正我做的和說的每件事
I never needed words I never needed hurts
我不需要會傷害我的言語 
I never needed you to be there everyday
我也不需要你每天在我身邊 
I’m sorry for the way I let go
我很抱歉我以這樣的方式結束 
But I am never beaten, broken not defeated
但是我從沒如此慘痛的打擊.受傷過 
From everything I wanted when you came along 
I know next to you is not where I belong 
當你出現時 我知道我需要的不是你在我身旁


And it’s a little late for explanations
現在要解釋有點晚了 
There isn’t anything that you can do
你沒有辦法挽回了 
And my eyes hurt, hands shiver
我的雙眼疼痛.雙手顫抖 
So you will listen when I say baby…
所以當我說"寶貝"時你會聽話 
I don’t want to stay another minute
我不想多留下一分鐘 
I don’t want you to say a single word
我不想你多說一句話 
Hush hush 
Hush hush 
噓 噓 



No more words
再也不用說 
No more lies
再也沒有謊言 
No more crying 
再也不用哭泣
No more pain
再也沒有痛苦 
No more hurt
再也不用受傷害
No more trying
再也不用努力

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()