99首適合練習聽力的英文歌某處,吾愛 Somewhere My Love

我的愛在何方
Somewhere My Love---《情歸何處》

<日瓦格醫生>的主題曲
肯尼.羅傑斯


Somewhere my love
There will be songs to sing
Although the snow covers the hope of Spring
我的愛在何方
但總有歌可以唱
儘管白雪覆蓋了春的希望
Somewhere a hill blossoms in green and gold
And there are dreams all than your heart can hold
Someday we'll meet again, my love
在某處的山坡上綻放著綠色與金色的花朵
到處都是你的心無法掌握的夢想
總有一天我倆會再見面,我的愛愛

Someday whenever the Spring breaks through
You'll turn to me out of the long-ago
總有一天,當春天破土而出
你將向我而走來,即使那要長久的期待

Warm as the wind
Soft as the kiss of snow
Lara, my own
Think of me now and then
God speed my love
Till you are mine again
像風一般溫暖
像雪的吻一般溫柔
蘿拉,我的愛
時時刻刻都在想著我
上天為我的愛加速
直到你重回我的懷抱

Warm as the wind
Soft as the kiss of snow
God speed my love
Till you are mine again
像風一般溫暖
像雪的吻一般溫柔
上天為我的愛加速
直到你重回我的懷抱

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()