99首適合練習聽力的英文歌 - 讓它是我 Let It Be Me

讓它是我 Let It Be Me

Let it be me
最早是在1955年,法國Gilbert Becaud所演唱。英文版本是由Mann Curtis所寫,由 Jill Corey在1957年所演唱。其後,有許多知名歌手所翻唱,其中,最廣為流傳的是1960年The Everly Brothers所演唱。其在美國公告牌百強單曲榜佔據第七。貓王Elvis Presley在1970年也曾翻唱,收錄在Elvis On Stage唱片內。

 


英文歌詞
I bless the day I found you
I want to stay around you
And so i beg you
Let it be me
Don't take this heaven from one
If you must cling to someone
Now and forever
Let it be me
Each time we meet love
I find complete love
Without your sweet love
Tell me
,what would life be
So never leave me lonely
Tell me you love me only
And that you'll always
Let it be me
Each time we meet love
I find complete love
Without your sweet love
Tell me,what would life be
So never leave me lonely
Tell me you love me only
And that you'll always
Let it be me
And that you'll always
Let it be me
4中文翻譯
感謝上天讓我遇到你
我想陪在你身邊
從現在到永遠
但願陪著你的人永遠是我
不要奪去我的願望
如果你需要找個人陪
從現在到永遠
但願那個人是我
每次和你在一起
我都感覺到完整的愛
如果沒有你的愛
生活還有何意義
所以永遠不要棄我而去
告訴我 我是你的唯一
告訴我
你會選擇我
告訴我
你會選擇我

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()