史上最強的十七首英文冠軍單曲-1英文歌曲:All The Things She Said

席捲全球超速女生組t.A.T.u. 雷霆橫掃英國5周、歐洲6周、日本、德國、澳洲冠軍榜全球單曲銷售直逼200萬張超電勁歌
歌手:TATU

All the things she said 
每一字每一句
All the things she said 
每一字每一句
Running through my head 
閃過我的腦海裡
All the things she said 
每一字每一句
All the things she said 
每一字每一句
Running through my head 
閃過我的腦海裡
This is not enough
這還不夠嗎 
I’m in serious s--t, I feel totally lost 
我麻煩大了, 我感覺我好像迷失了一樣
If I’m asking for help it’s only because 
如果我尋求幫助那只是單純因為
Being with you has opened my eyes
跟妳在一起讓我大開眼界 
Could I ever believe such a perfect surprise? 
那可真是個難以置信的驚喜
I keep asking myself, wondering how 
我一直問我自己 ,猜想著原因
I keep closing my eyes but I can’t block you out 
我閉上我的雙眼卻無法將妳的身影視而不見
Wanna fly to a place where it’s just you and me 
想要飛到一個只有屬於妳我的世界
Nobody else so we can be free 
沒有其他人這樣我們就能自由了
All the things she said 
每一字每一句
All the things she said 
每一字每一句
Running through my head 
閃過我的腦海
All the things she said 
每一字每一句
All the things she said 
每一字每一句
Running through my head 
閃過我的腦海裡
This is not enough 
這還不夠嗎
This is not enough 
這還不夠嗎
All the things she said 
每一字每一句
All the things she said 
每一字每一句
And I’m all mixed up, feeling cornered and rushed 
我腦中一團糟我感覺我好莽撞
They say it’s my fault but I want her so much 
他們說都是我的錯可是我真的好愛她
Wanna fly her away where the sun and rain 
想要遠離這個是非之地然後去一個
Come in over my face, wash away all the shame 
雨水和陽光會洗掉我的恥辱的地方
When they stop and stare - don’t worry me 
當他們用異樣的眼光看我時 -不用擔心我
’Cause I’m feeling for her what she’s feeling for me 
因為我們心靈相犀
I can try to pretend, I can try to forget 
我可以試著去假裝我可以試著去忘記
But it’s driving me mad, going out of my head 
但是這已經把我逼瘋了
Mother looking at me 
媽媽看著我
Tell me what do you see? 
跟我說妳看到了什麼
Yes, I’ve lost my mind 
是的我已經失去理智了
Daddy looking at me 
爸爸看著我
Will I ever be free? 
我自由過嗎?
Have I crossed the line? 
我是不是太過份了?

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()