英文兒童歌曲:Let Everyone Clap Hands

Let Everyone Clap Hands

Let everyone clap hands like me. (Clap, clap!)

Let everyone clap hands like me. (Clap, clap!)

Come on and join into the game,

You'll find that it's always the same. (Clap, clap!)

Let everyone laugh like me. (Hee, hee!)

Let everyone laugh like me. (Hee, hee!)

Come on and join into the game,

You'll find that it's always the same. (Hee, hee!)

Let everyone cry like me. (Boo, boo!)

Let everyone cry like me. (Boo, boo!)

Come on and join into the game,

You'll find that it's always the same. (Boo, boo!)

Let everyone sneeze like me. (A-choo!)

Let everyone sneeze like me. (A-choo!)

Come on and join into the game,

You'll find that it's always the same. (A-choo!)

讓每一個人拍手

讓每一個人拍手

讓每一個人像我一樣拍手。(啪啪,啪啪!)

讓每一個人像我一樣拍手。(啪啪,啪啪!)

趕快加入這個遊戲,

你將會發現它總是一樣的。(啪啪,啪啪!)

讓每一個人像我一樣笑。(嘿嘿,嘿嘿!)

讓每一個人像我一樣笑。(嘿嘿,嘿嘿!)

趕快加入這個遊戲,

你將會發現它總是一樣的。(嘿嘿,嘿嘿!)

讓每一個人像我一樣哭。(噓噓,噓噓!)

讓每一個人像我一樣哭。(噓噓,噓噓!)

趕快加入這個遊戲,

你將會發現它總是一樣的。(噓噓,噓噓!)

讓每一個人像我一樣打噴嚏。(阿嚏,阿嚏!)

讓每一個人像我一樣拍手。(阿嚏,阿嚏!)

趕快加入這個遊戲,

你將會發現它總是一樣的。(阿嚏,阿嚏!)

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()