June-Florence + The Machine

The show was ending and I had started to crack
表演結束我開始講話
Woke up in Chicago and the sky turned black
在芝加哥醒來天幕轉黑
And you're so high, you're so high, you had to be an angel
你如此高大你如此高潔你定是一位一位天使
And I'm so high, I'm so high, I can see an angel
我如此歡欣我如此歡欣我能夠看見一位天使
I hear your heart beating in your chest
我聽見你的心跳聲在胸膛跳躍
The world slows 'till there's nothing left
世界緩慢旋轉着直到世界空無一物
Skyscrapers look on like great, unblinking giants (oh)
抬頭仰望摩天大樓就像是偉岸不會動搖的巨人
In those heaviest days in June
在那些六月最沉重的日子里
When love became an act of defiance
當愛已經成為了反抗的行為
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
And you were broken-hearted and the world was too
你和這個世界都已心碎
And I was beginning to lose my grip
我開始失去控制
And I have always held it loosely
信念曾在我手中不甚握緊
But this time I admit
但這一次我承認
I felt it really start to slip
它已經真的開始滑落
And choirs sang in the street
唱詩班在街道上合唱
And I would come to you
我會來到你身邊
To watch the television screen in your hotel room
和你窩在酒店的房間一起看看電視
Always down to hide with you
慢慢墜落與你相擁
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
Hold on to each other
握緊彼此的雙手
You're so high, you're so high
你如此高大你如此高大
You're so high, you're so high
你如此高大你如此高大
You're so high, you're so high
你如此高大你如此高大
You had to be an angel
你一定是我生命里的天使
I'm so high, I'm so high
我如此歡欣我如此歡欣
I'm so high, I'm so high
我如此歡欣我如此歡欣
I'm so high, I'm so high
我如此歡欣我如此歡欣
I can see an angel
我能看到天使就在我眼前
arrow
arrow
    文章標籤
    June Florence The Machine
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()