Shallow-Lady Gaga / Bradley Cooper

Tell me something girl…
女孩對我訴說一些你的真心
Are you happy in this modern world?
在這摩登世界里你是否過得開心
Or do you need more?
或者你有着更多渴望和求欲
Is there something else you’re searching for?
是否有其他你正在不懈去探尋的東西
I’m falling
我搖搖而墜
In all the good times I find myself along and for change
在所有我找尋着自己找尋着改變的快樂時光里
And in the bad times I feel myself
以及那些我感受着自己的悲傷時刻里
Tell me something boy…
男孩告訴我一些你的秘密
Aren’t you tired trying fill that void
你難道不曾厭倦自己總是努力去填滿空虛
Or do you need more?
或者你有着更多渴望和求欲
Ain’t it hard keeping it so hardcore
難道不曾覺得讓這一切深藏有多么不易
I’m falling
我搖搖而墜
In all the good times I find myself along and for change
在所有我找尋着自己找尋着改變的快樂時光里
And in the bad times I feel myself
以及那些我感受着自己的悲傷時刻里
I’m off the deep end, watch as I dive in
我試着脫離深淵困境看着好似自己漸沉漸溺
I’ll never meet the ground
我想我永遠都無法觸及地面
Crash through the surface, where they can’t hurt us
隕落在那水面之下那他人無法傷害你我之地
We’re far from the shallow now
你我已與那近岸淺灘漸行漸遠
In the shallow, shallow
在那濱岸淺區
In the shallow, shallow
在那近岸之地
In the shallow, shallow
在那濱岸淺區
We’re far from the shallow now
你我已與那近岸淺灘漸行漸遠
Wooaaaah
Woaaaaaaaaaaah
I’m off the deep end, watch as I dive in
我試着脫離深淵困境看着好似自己漸沉漸溺
I’ll never meet the ground
我想我永遠都無法觸及地面
Crash through the surface, where they can’t hurt us
隕落在那水面之下那他人無法傷害你我之地
We’re far from the shallow now
你我已與那近岸淺灘漸行漸遠
In the shallow, shallow
在那濱岸淺區
In the shallow, shallow
在那近岸之地
In the shallow, shallow
在那濱岸淺區
We’re far from the shallow now
你我已與那淺灘近岸漸行漸遠
arrow
arrow
    文章標籤
    Shallow Lady Gaga Bradley Cooper
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()