Lake Effect Kid-Fall Out Boy

Sometimes when I'm in heaven
有些時日感覺身在天堂
I get forgetful of the Earth, woah
世間繁塵瑣事早已遺忘
Until I hear you bickering like boys and birds
直到我聽到你的聲音如鳥兒啼鳴似孩童嬉戲
The heat is on,
陽光熾熱空氣升溫
Fixed up and the shade is down
安頓下來樹蔭下撤
I got a pocket full of deadliness
兜里揣的滿是致命的絕望
Opium den mother, forget my head
鴉片窟的女人使我神志瘋狂
At the dead-end called unsteadiness
在這條名為不安的死胡同里
Box blondes have less fun
索然無味的是盒子里的金發女郎
Boomerang my head
仿佛回旋鏢在我腦中槃桓
Back to the city I grew up in
牽引我回到生育我的故鄉
Again and again and again
一次一次又一次
Forever a lake effect kid
永遠是湖畔那個少年
【這里用lake effect指代fall out boy的家鄉芝加哥 那里有很強的湖泊效應】
I've got the skyline in my veins
家鄉的天際線在我血液里流淌
Forget your night times
忘記了你陪我度過的夜晚時光
Summer love on a gurney with a squeaky wheel
夏日在嘎吱作響的輪床上纏綿
And joke us, joke us
就這樣朝我們開着玩笑
Till Lakeshore Drive comes back into focus
直到湖畔高速公路印入眼簾【Lakeshore Drive是芝加哥的一條高速公路】
I just wanna come back to love
我只想要回到原來的生活
Spark my crazy head
點燃大腦的狂熱
To keep you warm at night
只為了讓你在夜里保持溫暖
I got a pocket full of deadliness
兜里揣的滿是致命的絕望
Opium den mother, forget my head
鴉片窟的女人使我神志瘋狂
At the dead-end called unsteadiness
在這條名為不安的死胡同里
Box blondes have less fun, fun
索然無味的是盒子里的金發女郎
Boomerang my head
仿佛回旋鏢在我腦中槃桓
Back to the city I grew up in
牽引我回到生育我的故鄉
Again and again
一次一次又一次
Forever a lake effect kid
永遠是湖畔那個少年
Boomerang my head
仿佛回旋鏢在我腦中槃桓
Back to the city I grew up in
牽引我回到生育我的故鄉
Again and again and again
一次一次又一次
Forever a lake effect kid
永遠是湖畔那個少年
Boomerang my head
仿佛回旋鏢在我腦中槃桓
Back to the city I grew up in
牽引我回到生育我的故鄉
Again and again
一次一次又一次
Forever a lake effect kid
永遠是湖畔那個少年
Boomerang my head
仿佛回旋鏢在我腦中槃桓
Back to the city I grew up in
牽引我回到生育我的故鄉
Again and again and again
一次一次又一次
Forever a lake effect kid
永遠是湖畔那個芝加哥少年
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()