More Than Friends-Jason Mraz / Meghan Trainor

It feels like we've been friends forever

感覺好像一直以來我們都只是朋友

And we always see eye to eye

但是我們也經常凝視對方的眼

The more time we spend together

我們在一起的時間愈加長久

The more I wanna say what's on my mind

我也愈加想要將我內心的想法對你傾訴

Take it easy

深呼吸放松下來

Cause it ain't easy to say

因為要說出來還是不容易的鴨

I wanna be more than friends

我想要與你跨越友人的關系

I wanna be more than friends

我不僅僅只想做你的友人

I wanna tell everyone you're taken

我想要對所有人說你已經有我喜歡了

And take your hand untill the end

然后牽住你的手永遠不放開

I wanna be more than friends

我想要與你跨越友人的關系

At the risk of sound foolish

哪怕着聽起來會有些愚蠢

I don't wanna fool around no more

我不想要再傻傻地徘徊在你身邊

If we're gonna do this the let's do this

如果想要這樣的話我們就放手去做吧

You can fix my broken heart,if it's all yours

只有你能修復我破碎的心我的心全然屬於你

So take it easy

所以就放松一點

Cause it ain't easy to say

因為要說出來還是不容易的鴨

I wanna be more than friends

我想要與你跨越友人的關系

I wanna be more than friends

我不僅僅只想做你的友人

I wanna tell everyone you're taken

我想要對所有人說你已經有我喜歡了

And take your hand untill the end

然后牽住你的手永遠不放開

I wanna be more than friends

我想要與你跨越友人的關系

I'm asking you to be my baby

我真心地請求你做我的寶貝

I'm giving you my heart don't break it

我把我的心交付予你請不要傷透我的心

I'm crushing and I'm going crazy

我鐘情於你我快要失去理智

Either way I know we'll make it

無論如何我都相信我們會在一起的

Take it easy

所以就放松一點

It ain't sasy to say

因為要說出來還是不容易的鴨

I'll take it easy(I'll take it easy)

所以就放松一點(放松一點)

It ain't easy to say

因為要說出來還是不容易的鴨

I wanna be more than friends

我想要與你跨越友人的關系

I wanna be more than friends

我不僅僅只想做你的友人

I wanna tell everyone you're taken

我想要對所有人說你已經有我喜歡了

And take your hand untill the end

然后牽住你的手永遠不放開

I wanna be more than friends

我想要與你跨越友人的關系

I'm asking you to be my baby

我真心地請求你做我的寶貝

I'm giving you my heart don't break it

我把我的心交付予你請不要傷透我的心

I'm crushing and I'm going crazy

我鐘情於你我快要失去理智

Either way I know we'll make it

無論如何我都相信我們會在一起的

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()