OneRepublic - Start Again 

Can't I just turn back the clock?
能不能倒轉時間
Forgive my sins
赦免我的罪孽
I just wanna roll my sleeves up
現在我只想挽起衣袖
And start again
再努力一遍

I know that I messed it up
我知道這次被我搞砸
Time and time again
不斷地讓你失望
I just wanna roll my sleeves up
我只想重振旗鼓
And start again
再努力一遍

I was switchin' up the lanes
而我,正嘗試走上不同道路
Steppin' out the frame I'm in
從固有的框架破繭而出
I was pulling on the reigns
而我,正奪回生活的控制權
Sick of all the same happenin'
厭倦日子過得一成不變
I swear I was looking for disaster mixed with a bottle of gin
我可是認真的,多希望有個災難來做個了結
And just because I come home after
但就算歷劫歸來回到你身邊
Doesn't mean you'll take me in
也不代表你願意對我敞開心扉


You see my world is spinning like there's nothing to know
你目睹我的世界陷入漩渦,彷彿所有認知都出錯
You see my world is feeling like it just might explode
你眼睜睜看著我,在崩潰的臨界顫抖
And yes I know it's hard to take it backwards from my mind
是啊,我明知道這一切已經覆水難收
I need to get a ride, need to see some light come in
多需要去兜個風,讓光明再次將我填充

Can't I just turn back the clock?
能不能倒轉時間
Forgive my sins
赦免我的罪孽
I just wanna roll my sleeves up
現在我只想挽起衣袖
And start again
再努力一遍
I know that I messed it up
我知道這次被我搞砸
Time and time again
不斷地讓你失望
I just wanna roll my sleeves up
就讓我重振旗鼓
And start again
再努力一回

Feelin' like maybe I'm unappreciated
感覺就像我再也不被你歡迎
Like my presence in your life has been alleviated
就像我的存在對你已無關緊要
I feel like everything I've done before is different now
彷彿孰悉的事物都已逐漸走樣
But I can see clearer than ever from a distance now
但遙遠的觀望才讓我看清現狀
Every day I do it, I been goin' through it
每一天我都努力地熬過
But you never knew it 'cause I never showed you
但你永遠都不會知道,因為我不曾示弱
You gave me the world, so I feel I owed you
是你帶給我整個世界,為此我對你感到虧欠
I been lookin' through the mirror and that's the old you
我凝視鏡中的自己,看到的卻是你的身影
Im gonna get it right now, don't know how
我會讓一切重回正軌,就算不知道怎麼辦才好
But I promise that we're gonna make it somehow
但我承諾終有一天我們會討回公道
I'm all in, it's from the heart again
我會拚盡全力,完全發自內心
Open up your mind and maybe we could start again
敞開你的心扉吧,也許我們還能重來一遍

Can't I just turn back the clock?
能不能倒轉時間
Forgive my sins
赦免我的罪孽
I just wanna roll my sleeves up
現在我只想挽起衣袖
And start again
再努力一遍
I know that I messed it up
我知道這次被我搞砸
Time and time again
不斷地讓你失望
I just wanna roll my sleeves up
就讓我重振旗鼓
And start again
再努力一回

Oh-oh-ohhh, oh-oh-oh

Oh-oh-ohhh, oh-oh-oh

And yes I know it's hard to take it backwards from my mind
是啊,我明知道這一切已經覆水難收
I need to get a ride, need to see some light come in
多需要去兜個風,讓光明再次將我填充
Can't I just turn back the clock?
那我能否倒轉時間
Forgive my sins
赦免我的罪孽
I just wanna roll my sleeves up
就讓我挽起衣袖
And start again
再努力一回

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()