One Kiss-Calvin Harris / Dua Lipa

One kiss is all it takes

一吻便定鐘情

Fallin' in love with me

與我共墜愛河

Possibilities

不知可否

I look like all you need

讓我做你此生的唯一

Let me take the nightI love real easy

讓我盡情享受今晚感受我平凡質朴的愛

And I know that you'll still wanna see me

深知你還想再多看看我的面龐

On the Sunday morningmusic real loud

周日清晨音樂震耳欲聾

Let me love you while the moon is still out

讓我愛你不顧日升月落

Something in you lit up heaven in me

你的魔力為我將美好天堂筑起

The feeling won't let me sleep

這感受讓我徹夜難寐

'Cause I'm lost in the way you movethe way you feel

我深陷於這美妙感受鐘情於你的一舉一動

One kiss is all it takes

一吻便定鐘情

Fallin' in love with me

與我共墜愛河

Possibilities

不知可否

I look like all you need

讓我做你此生的唯一

One kiss is all it takes

一吻便定鐘情

Fallin' in love with me

與我共墜愛河

Possibilities

不知可否

I look like all you need

讓我做你此生的唯一

One

命定唯一

One

至臻之選

Darling

我的摯親

One

命定唯一

One

至臻之選

Darling

我的摯親

I just wanna feel your skin on mine

我想感受你的溫熱

Feel your eyes do the exploring

就讓你的雙眸盡情探索

Passion in the message when you smile

似火激情藏在你的笑容之中

Take my time

別着急慢慢來

It's something in you lit up heaven in me

你的魔力為我將美好天堂筑起

The feeling won't let me sleep

這感受讓我徹夜難寐

'Cause I'm lost in the way you movethe way you feel

我深陷於這美妙感受鐘情於你的一舉一動

One kiss is all it takes

一吻便定鐘情

Fallin' in love with me

與我共墜愛河

Possibilities

不知可否

I look like all you need

讓我做你此生的唯一

One kiss is all it takes

一吻便定鐘情

Fallin' in love with me

與我共墜愛河

Possibilities

不知可否

I look like all you need

讓我做你此生的唯一

One

命定唯一

One

至臻之選

Darling

我的摯親

One

命定唯一

One

至臻之選

Darling

我的摯親

See a wonderland in your eyes

你的眸中流轉着萬千色彩

Might need your company tonight

就今夜我渴望着你的陪伴

Something in you lit up heaven in me

你的魔力為我將美好天堂筑起

The feeling won't let me sleep

這感受讓我徹夜難寐

'Cause I'm lost in the way you movethe way you feel

我深陷於這美妙感受鐘情於你的一舉一動

One kiss is all it takes

一吻便定鐘情

Fallin' in love with me

與我共墜愛河

Possibilities

不知可否

I look like all you need

讓我做你此生的唯一

One kiss is all it takes

一吻便定鐘情

Fallin' in love with me

與我共墜愛河

Possibilities

不知可否

I look like all you need

讓我做你此生的唯一

One

命定唯一

One

至臻之選

Darling

我的摯親

One

命定唯一

One

至臻之選

Darling

我的摯親

arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()