I Wouldn't Lie-Steerner

我無法隱藏自己的心意

I wouldn't lie

我不會說謊

I gotta be honest to you

我會對你坦誠

Can't hold me back in silence

難道不能在這寂靜中挽留我嗎

I wouldn't lie

我不會說謊

I'm not tryna make you confused

我不想讓你再疑惑不解

It's just that I can't hide it

我無法隱藏自己的心意

I wouldn't lie

我不會說謊

I gotta be honest to you

我會對你坦誠

Can't hold me back in silence

難道不能在這寂靜中挽留我嗎

I wouldn't lie

我不會說謊

I'm not tryna make you confused

我不想讓你再疑惑不解

It's just that I can't hide it

我無法隱藏自己的心意

arrow
arrow
    文章標籤
    Steerner
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()