New Light-John Mayer

Ahah

I'm the boy in your other phone

我是你備用手機里的聯系人

Lighting up inside your drawer at home all alone

它孤單地留在家中抽屜內亮起信息提醒的光芒

Pushing 40 in the friendzone

在戀人未滿的狀態中進入不惑之年

We talk and then you walk away every day

每天都會交談可你仍然保持了距離

Ohyou don't think twice 'bout me

噢你沒有考慮過再給我機會

And maybe you're right to doubt mebut

也許你對我的懷疑沒有錯

But if you give me just one night

若你能許我一晚上的時間

You gonna see me in a new light

你會發現不一樣的我

Yeahif you give me just one night

給我一晚上時間就足夠

To meet you underneath the moonlight

與你相約月光下

OhI wanna take twoI wanna breakthrough

我想重新開始想取得突破性的進展

I wanna know the real thing about you

想了解真實的你

So I can see you in a new light

這樣我就可以發現不同的你

Take a ride up to Malibu

開啟去馬里布暢游的旅途

I just wanna stay to look at youlook at you

我只想停下來仔細端詳你的面容

What would it matter if your friends knew?

你的朋友們知不知道又有什么關系呢?

Who cares what other people sayanyway

誰又會去在意他人的評價

Ohwe can go far from the end

遙遠的路我們也能走到終點

And make a new world together baby

共同搭建嶄新世界

Cause if you give me just one night

若你能許我一晚上的時間

You gonna see me in a new light

你會發現不一樣的我

Yeahif you give me just one night

給我一晚上時間就足夠

To meet you underneath the moonlight

與你相約月光下

OhI wanna take twoI wanna breakthrough

我想重新開始想取得突破性的進展

I wanna know the real thing about you

想了解真實的你

So I can see you in a new light

這樣我就可以發現不同的你

Ayay

Ayay

Ayay

Ayay

Ayay

Ayay

Ayay

Ah

Yeahif you give me just one night

給我一晚上時間就足夠

You gonna see me in a new light

你會發現不一樣的我

Yeahif you give me just one night

給我一晚上時間就好

To meet you underneath the moonlight

與你月光下相約

What do I do with all this?

我要如何應對這一切?

What do I do with all this love that's running through my vains for you

對你的愛源源不斷奔騰在我脈搏我該如何是好?

What do I do with all this?

我要如何應對這一切?

What do I do with all this love that's running through my vains for you

對你的愛源源不斷奔騰在我脈搏我該如何是好

What do I do with all this?

我要如何應對這一切?

What do I do with all this love that's running through my vains for you

對你的愛源源不斷奔騰在我脈搏我該如何是好

What do I do with all this?

我要如何應對這一切?

What do I do with all this...

我要如何應對這一切…

 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()