Genius-LSD / Sia / Diplo / Labrinth愛情高材生

LSD / Sia / Diplo / Labrinth

Genius》是由美制作人迪波洛(Diplo澳大利歌手Sia和英歌手Labrinth成的新LSD曲,201853布。大 ,那些目的街,口的一瞬,人都要被融化了!

Do you think I'm stupid?

你是否得我很愚蠢

Do you think I'm bat shit crazyhaving you on mymind

你是否得我失理智記掛

Do you think I'm helpless?

你是否得我孤立

My algebra gon' equal you every time

我的代數結果每一次都完美匹配契合

Do you think I'm calling?

你是否聽見我的呼

Do you think I'm calling out your name every night

你是否聽見夜晚我都在呼你的姓名

Girl I've fallen for you

女孩我早已上了你

Whatwhat you say?

等等你什么

Oh my godbaby baby don't you see-e-e

哦我的天哪親愛的你道不曾看

I got everythin you ne-e-ed

予你需要的一切

O-only a genius will love a woman like she

只有天才才會愛上如她一般的女孩

Oh my godbaby baby don't you see-e-e

哦我的天哪親愛的你道不曾看

I got everythin you ne-e-ed

予你需要的一切

O-o-only a genius will love a woman like she

只有只有天才才會愛上如她一般的女孩

I'mma ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

我便是上她的那天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

He's a genius

他就是那天才

Cause I love a woman like you

為愛上了一如你一般的女人

I'm a ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

我便是上她的那天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

He's a genius

他就是那天才

Cause I love a woman like you

為愛上了一如你一般的女人

Sia

Youll be my Einsteinmy Newtonmy Galileoand my Hawking

我的因斯坦我的牛我的伽利略我的霍金

Boyput that pep in my step

男孩我的步伐充滿活力

Put your arm on my neck while I'm walking

在我向前大步邁進候挽住我的脖

Please understandI have fallen for youyou

希望你可以理解我早已淪於你你

Whatwhat you say?

等等你什么

Oh my godbaby baby don't you see-e-e

哦我的天哪親愛的你道不曾看

I got everythin you ne-e-ed

予你需要的一切

O-only a genius will love a woman like me

只有天才才會愛上如我一般的女孩

Oh my godbaby baby don't you see-e-e

哦我的天哪親愛的你道不曾看

I got everythin you ne-e-ed

予你需要的一切

O-o-only a genius will love a woman like me

只有只有天才才會愛上如我一般的女孩

I'm a ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

我便是上她的那天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

He's a genius

他就是那天才

Cause I love a woman like you

為愛上了一如你一般的女人

I'm a ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

我便是上她的那天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

A ge-ge-ge-ge-ge-ge-genius

天天天天天天才

He's a genius

他就是那天才

Cause I love a woman like you

為愛上了一如你一般的女人

Oh my goddot the Is and cross the T-e-es

小心翼翼珍惜段感情

I got everything you ne-e-ed

會給予你所需的一切

Wellonly a genius could love a woman like me

只有天才才會愛上我般的女人

Oh my godyoure the lock and Im the key-e-e

若你是復雜我便是唯一的

I got everything you ne-e-ed

予你需要的一切

Wellonly a genius could love a woman like me

只有天才才會愛上如我一般的女孩

Ohoh

Cause I love a woman like you

為愛上了一如你一般的女人

He's a genius

他就是那天才

Cause I love a woman like you

 

為愛上了一如你一般的女人

arrow
arrow
    文章標籤
    愛情高材生 Genius-LSD Sia
    全站熱搜

    愛薇塔聽歌學英語 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()